piątek, 20 grudnia 2013

Tags 2013

Aż się nie chce wierzyć,że to już rok upłynął jak bawimy się w projekt Tagi 2013,stanowczo za szybko ten czas leci.Zaczynając tą zabawę nawet nie myślałam,że to będzie taka frajda,bo nie dość,że było trzeba pogłówkować ,to jeszcze trzeba było się zmusić do systematyczności i punktualności.Chciałam podziękować wszystkim uczestniczkom za zabawę,za zaglądanie i bardzo miłe komentarze,za życzliwość.Osobne i bardzo gorące podziękowania dla Rudlis za organizację,ciekawe pomysły, zaakceptowanie mojej osoby do udziału w tym projekcie,a wszystkim Uczestniczkom życzę wesołych,szczęśliwych i bardzo magicznych Świąt Bożego Narodzenia.
A teraz po tym przydługim wstępie czas na prezentację ostatniego taga,który miał być zimowy,mroźny,ale nie świąteczny,mam nadzieję,że spełniłam wytyczne.


A TU zapraszam do oglądania tagów wszystkich uczestniczek. 

16 komentarzy:

  1. Fajny obrazek za oknem i piękna firanka :-)))Świetny tag :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest i bardzo radosny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki radosny jest Twój zimowy tag, dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  4. Okienko cudne z firaneczką, majstersztyk i ten widok za oknem, pomysłowy tag:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ! Super wykonanie !

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny i zimowy tag!!!
    Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesoły zimowy tag. Pięknie Ci wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi sie ta firaneczka,a za nią wesoły obrazek : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo zimowy tag, dziękuję za wspólną zabawę

    OdpowiedzUsuń
  10. Super praca! oby takie śnieżne święta były! Wspaniałych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Baaaaardzo wesoły bałwanek, dawno takiego nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Firanka boska :) Dziękuję za wspólny tagowy rok i wszystkiego dobrego na Święta i Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny tag! Świetny widok z okna, bałwanek rządzi! :)
    Dziękuję za wspólną zabawę tagową.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne zimowe okno :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.