poniedziałek, 6 stycznia 2014

Kalendarz


Wiadomo,w Nowym Roku czas na nowy kalendarz,a ponieważ potrzebny był mi taki,który może być często noszony w torebce,więc zrobiłam go bez "wystających" ozdobników,żeby w jak najlepszym stanie wytrzymał cały rok




                             Zgłaszam ten kalendarz na wyzwanie SZMEKA                                                                                                                                                

                                      #11 WYZWANIE u SZMEKa

                               

10 komentarzy:

  1. S\Świetny kalendarz, idealny - bez tych wystających ozdób - by przetrwać cały kolejny rok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny kalendarz! Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowo.Ciepło na sercu!
    Pozdrawiam serdecznie-Peninia♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kalendarz :) ja też jestem zwolennikiem kalendarzy bez wystających dodatków - są praktyczniejsze :) Choć nie mówię te bardziej przestrzenne również bardzo mi się podobają :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu u SZMEKa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie lubie zbytnio wystających elementów bo zawsze o coś zawadzę i odpadają. Dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy motyw, lubię takie klimaty :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu u SZMEKa

    OdpowiedzUsuń
  6. Praktyczne rzeczy tez mogą być piękne :)
    Dziękuję za udział w zabawie SZMEKa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie tylko praktyczny, ale i ładny! Dziękuję za udział w wyzwaniu SZMEKa.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.