sobota, 18 stycznia 2014

Kartka walentynkowa

Zrobiłam kartkę na walentynki,choć jak na taką okazję jest trochę nietypowa.Bardzo lubię kolor czerwony,często go używam,ale nie cierpię go w walentynkowych kartkach,dlatego moja jest w fioletach,a ponieważ spełnia wymogi wyzwania które jest na Blog sklep-ewa.pl  ,to znaczy jest monochromatyczna i ma wstążeczkę,a w jednym z kwiatków błyszczący cekin,to zgłaszam ją na to wyzwanie.Wszystkie kwiatki są mojego wykonawstwa.


Miłej niedzieli życzę wszystkim

2 komentarze:

  1. Ja też nie przepadam za bielą z czerwienią na kartkach, kojarzy mi się ze strojem reprezentacji Polski w piłce nożnej. Twoja karteczka jest śliczna, piękne te fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna karteczka! Ja za to lubię czerwień jedynie na walentynkowych kartkach, trudno mi się z nią pracuje w przy innych okazjach :) Fiolety też piękne... Może trzeba w tym roku zrobić fioletowe walentynki?

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.