czwartek, 20 lutego 2014

Altered Art & Mixed Media

Dziś jest 20,więc  przypada kolejny dzień na "pochwalenie" się swoimi pracami w projekcie AA&MM.Wytyczne na luty to: praca ekologiczno-miłosna w naturalnej beżowej/vintagowej kolorystyce z użyciem naturalnych materiałów,jedyny akcent kolorowy,to czerwone serce.

Muszę przyznać,że trochę kłopotu sprawiło mi wymyślenie,co mam zrobić,chyba jestem za mało romantyczna.W końcu postanowiłam zrobić obrazek na blejtramie pod tytułem" drzewko miłości".W pracy użyłam gesso,pasty strukturalnej,mgiełek,farbki akrylowej,tuszy,kwiatki wycięłam ze starej koronki,ramka jest wycięta tektury, drzewko z wykrojnika od Joli-Zoli ,tylko nie pamiętam w którym sklepie kupiłam serduszka i ptaszki,mam nadzieję,że spełniłam wymagania odnośnie wytycznych.







A tu można oglądać pozostałe prace,serdecznie zapraszam i zachęcam


12 komentarzy:

  1. Drzewko jest śliczne i z pewnością romantyczne, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca! Te ptaszki wyglądające na te serduszka... No słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna praca i bardzo romantyczna, szkoda że tak mało zdjęć...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, romantyczne drzewko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne to miłosne drzewko :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba to romantyczne drzewko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Serdeczne" drzewko jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Wspaniala praca. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i bardzo romantyczne to Twoje drzewko miłości :) Świetna kompozycja!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.