sobota, 8 lutego 2014

Wielka wymiana zakładkowa

Zapisałam się na wymianę zakładkową w ArtGrupie ATC i jest to doprawdy wielka wymiana,bo jak obliczyła Inka,łącznie  będzie w niej uczestniczyło 521 zakładek.Są utworzone 4 grupy,trzy małe i jedna duża licząca 20 osób.Początkowo chciałam się zapisać do małej grupy,ale doszłam do wniosku,że głupotą była by rezygnacja z możliwości posiadania tylu pięknych prac,więc zrobiłam dwadzieścia zakładek,jedna zostaje u mnie,a reszta w poniedziałek leci do rozdania.Długo się zastanawiałam jak je zrobić,w końcu wyciągnęłam tusze i stemple i tak mi wyszły,mam nadzieję,że się spodobają,Z jednej strony są wszystkie takie same,druga jest trochę urozmaicona,bo użyłam różnych stempli.A sówka jest z pracowni wycinanki.







20 komentarzy:

  1. Podziwiam całość a zwłaszcza stempelki : )

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też ! moc stempli i tak mi na myśl przychodzi zielnik, piękne motywy, będzie z czego wybierać .. Wyszły oj wyszły :))

    OdpowiedzUsuń
  3. one są cudne, uwielbiam stemple super je połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta wymianka zakładkowa to świetny pomysł, jest coraz więcej pięknych zakładek i prawie wszystkie chciałabym mieć - tę również :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałaś świetny pomysł z tymi stempelkami.
    będzie co podziwiać

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle stempli-każdy pasuje do całości,ilość naprawdę robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zakładki!!!
    i każdy stempel jest na swoim miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne kolory i prześliczne stempelki!!! Zakładki są przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. takie w stylu vintage, jak lubię

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja. Uwielbiam takie stemplowane prace :)

    OdpowiedzUsuń
  11. są!!!! i już wiem że moja będzie z ptaszkowym stemplem :))są klimatyczne że hej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne stempelki, które tworzą uroczą całość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie zmiksowane stempelkami:):) efekt robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękności! Te stempelki wyszły cudnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zakładki. Nie mogę się doczekać, żeby jedną z nich zobaczyć

    OdpowiedzUsuń
  16. W rzeczywistości są jeszcze ładniejsze! Ja już to wiem i bardzo Ci dziękuję! Sprawiłaś mi naprawdę sporo radości i przyjemności!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.