czwartek, 20 marca 2014

Altered Art & Mixed Media marzec

Dziś kolejna odsłona naszej zabawy MM&AA,wytyczne były takie


A zatem  wyzwanie: Kobieco - wiosennie
Wytyczne :
1. Zalterujcie coś szklanego  typu: słoik, butelka, szklanka, talerzyk, wazonik  itp.
2. Ozdóbcie dowolną metodą.
3. Zastosujcie ulubione media, które wymieńcie w swoim poście.
4. Użyjcie kwiatów i jakiegoś typowo kobiecego dodatku: perełki, korale, tiul lub koronki itp.
Stwórzcie wiosenną kobiecą pracę :)

Oto inspiracja kolorystyczna.

Wzięłam na warsztat szklany flakonik ,pomalowałam farbką  dabber,potem polakierowałam,następnie okleiłam kremowym papierem   ryżowym,znowu polakierowałam,do ozdoby użyłam tasiemkę  z perełkami,a kwiatki przykleiłam klejem na gorąco.                                                                                                    


Na Wielkanoc wstawię do niego wiosenne kwiatki,a potem wykorzystam jako pojemnik do kredek i wszelkich pisaków.







A tu zapraszam do oglądania pozostałych prac naszego zespołu

klik w banerek

9 komentarzy:

  1. ciekawey wazonik, czyzby to papier ryzowy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosenny wazonik na wiosenne kwiatki SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wazonik, a najbardziej jego faktura i kolorystyka mnie urzekła...

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczy :)
    bardzo podoba mi się efekt jaki uzyskałaś z papieru ryżowego.

    OdpowiedzUsuń
  5. wiosenny wazon idealny na świeże wiosenne kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  6. Udana przemiana flakonika! fajną fakturę uzyskałaś dzięki ryżowemu papierowi :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.