niedziela, 16 marca 2014

Pierwsza świąteczna kartka

Na Boże Narodzenia zrobiłam bardzo mało kartek,tak mi wyszło,więc teraz postanowiłam zrobić ich trochę więcej,na razie szukam natchnienia i pomysłu,a to pierwsza,którą zrobiłam


Zrobiłam też porządki w swoich ścinkach,posegregowałam je,część pocięłam nożyczkami,część dziurkaczami i porobiłam kwiatki,wszystkie mocno polakierowałam,co sprawia,że kwiatki są bardzo błyszczące oraz twarde i nie jest im straszne żadne zgniecenie,a to pierwsza tura





To pierwsza tura,następne kolory czekają w kolejce,miłego tygodnia życzę Wszystkim zaglądającym

3 komentarze:

  1. Sliczne sa te kwiatuszki. A jak je robisz? Jakich dziurkaczy uzywasz i czym sa klejone ze sie tak trzymaja?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kwiatuszki! Śliczne! Karteczka piękna;) Pozdrawiam serdecznie-Gosia/Peninia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ śliczna kolekcja kwiatowa:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.