niedziela, 9 marca 2014

Wygrana w candy i kapelusiki-igielniki

W tym tygodniu miałam w domu straszny młyn,ale i kilka przyjemnych chwil się trafiło.U Bożenki w Anielskich Sekretach wygrałam candy i w tym tygodniu dostałam paczkę,a w niej przepiękną komódkę,pasującą do niej ramkę z wyszytym przez Bożenkę obrazkiem,pachnącą świeczkę i książkę w której jest opisanych wiele ciekawych technik.Bardzo dziękuję Bożence,że na mnie trafiło.


Prawda,że cudne.

Miałam też w tym tygodniu spotkanie z koleżankami i zrobiłam dla nich w prezencie igielniki z płyty CD i nakrętki ze słoika po kawie.Trochę słabe zdjęcia mi wyszły,ale robione były na szybko.






Pięknej,słonecznej niedzieli wszystkim życzę.

2 komentarze:

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.