niedziela, 20 kwietnia 2014

Kwiecień - w klimacie wielkanocnym


Taki był temat kwietniowego wyzwania AA&MM, a wytyczne to --Przynajmniej dwa kolory z inspiracyjnego zdjęcia

                                                
     



      Miałyśmy zrobić koszyczek wielkanocny ,w którym miały się znaleźć kura,królik lub baranek,wskazane było użycie perełek w płynie i tuszu.


A to mój koszyczek                                                                                                                                                                           




Wersja wiosenna





A tutaj  z jajkami

      Koszyk zrobiłam z kartonu,z wierzchu okleiłam papierem,w środku pomalowałam gesso i popsiukałam mgiełkami,brzegi są potuszowane,kwiatki to moje dzieło,rączka jest ozdobiona perełkami i kwiatkiem,trawka też jest spryskana mgiełką. Pozdrawiam wszystkich świątecznie i zapraszam do oglądania wszystkich prac,wystarczy kliknąć w banerek.

                                                                                                                                                                    


11 komentarzy:

  1. Świetny koszyczek :) Wesołych świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie zrealizowałaś wytyczne :-))) Radosnych świąt :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny koszyczek, na pewno był ozdobą na wielkanocnym stole...

    OdpowiedzUsuń
  4. czarodziejski królik, a koszyczek fajny, robiąłm podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny koszyczek, wesoły i energetyczny, pozdrawiam świątecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna praca. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.