wtorek, 20 maja 2014

AA&MM --majowe

Dziś jest 20 maj,więc czas na kolejne wyzwanie AA&MM,a temat brzmi---ramki,technika i dodatki to całkowita dowolność,więc było pole do popisu.Miałam w swoich zasobach ramkę,która czekała na moje natchnienie i teraz była w sam raz do zagospodarowania,zrobiłam ją retro z przecieraniem,a farbę do dodatków zrobiłam mieszając żel akrylowy ze złotym puszkiem,który kiedyś gdzieś kupiłam i nie wiedziałam do czego go zastosować,a teraz okazało się,że znakomicie nadaje si e do zrobienia złotej,metalicznej farby.Na zdjęciu jest moja teściowa w czasach swojej młodości.



A zdjęcia pozostałej ekipy można oglądnąć klikając w banerek



8 komentarzy:

  1. Rany! Tu to dopiero vintage! A czym posmarowałas kwiatki?

    OdpowiedzUsuń
  2. super ramka a fryzura teściowej do pozazdroszczenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Napraawdę starociowa ramka :) SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Alez cudna! Dziekuje za udzial.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt uzyskałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ramka pięknie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.