piątek, 16 maja 2014

Dawno mnie nie nie było,ale mój komputer doszedł do wniosku,że należy mu się urlop,na szczęście już działa,a ja w tym czasie nie urlopowałam,więc co nieco zrobiłam.Zawsze miałam problem z kartkami na których jest sporo wystających elementów,robiłam do nich pudełka,koperty,ale to nie zawsze się sprawdzało,aż mnie olśniło i zrobiłam opakowanie  kartki wzorując się na zwykłej teczce na akta,taką kartkę można dać komuś bezpośrednio i można bezpiecznie włożyć do koperty.



 Wykonanie jest bardzo proste,kładę kartkę na papierze,sprawdzam jaki rozmiar jest mi potrzebny,wycinam teczkę i gotowe



A tu jeszcze kilka takich opakowań




Miłego dnia

3 komentarze:

  1. bardzo fajny pomysł z tym opakowaniem. Pozdrawiam.........

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł, a karteczki bardzo ciekawe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie się to nie wydaje takie proste. moja wyobraźnia wyłącza się.
    podobają mi sie twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.