piątek, 20 czerwca 2014

Altered Art&Mixed Media--czerwiec

Dziś jest 20 czerwiec,więc czas na kolejną odsłonę naszej całorocznej zabawy.Wytyczne na ten miesiąc były następujące

Lato nad morzem
Wytyczne:
1. Zróbcie "skrzynię na letnie skarby"-
upcyklingujcie jakieś  tekturowe opakowanie po herbacie, ciastkach, cukierkach itp
2.Praca w kolorach, które kojarzą się Wam  z latem.
3.Użyjcie  do ozdobienia przynajmniej jednego z naturalnych materiałów,
 jakie można znaleźć na plaży gałązki, kamyczki, piasek, muszelki itp. 
4.Użyjcie ulubionych mediów i napiszcie co zastosowałyście
Foteczka




 A to moja interpretacja tematu  -----   Użyłam pudełka ,które było opakowaniem portfela.

Najpierw pomalowałam swoim nowym odkryciem,czyli czarnym gesso,potem dałam białe gesso,ale bardzo suchym pędzlem,a na koniec przetarłam to szafirową ecoliną.Wszystkie muszelki i kamyki są zbierane na plaży w Nowym Jorku,na wyspie Staten Island,czyli są atlantyckie,wybrałam te najmniejsze,wreszcie się przydały.Kwiatki to moje dzieło,a kapelusz jest zdjęty z łebka wielkanocnego kurczaka no i mewa przysiadła na kamieniu na chwilę,żeby odpocząć.Żeby wzmocnić boki zrobiłam okucia czyli przycięta tektura pomalowana metaliczną farbką i popsiukana mgiełkami








                                                                                                                                                                                                                       

Zapraszam do naszej galerii,wystarczy kliknąć w banerek.




8 komentarzy:

  1. NO i jest skrzynia :D fajne te przecierki wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna skrzynia i mewa dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz jak lubię metamorfozy....Twoja wyszła super....Pa....

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszalałaś mediowo... super pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnia skrzynia a ptaszyna boska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna mediowa skrzynia , fajne te okucia :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.