środa, 11 czerwca 2014

Breloczki--wymiana

Zapisałam się na wymianę breloczków,która była organizowana przez  ArtGrupę ATC.Swoje breloczki zrobiłam na bazie starych kart kredytowych,pocięłam je odpowiedni wymiar,zmatowiłam i po wstępnej obróbce wyglądały tak



następnie pomalowałam je swoim nowym odkryciem,czyli czarnym gesso,nawiasem mówiąc jestem nim zachwycona.Użyłam całą gamę mgiełek i tu miałam małą wpadkę,bo przyspieszałam ich schnięcie nagrzewnicą i okazało się,że pod wpływem ciepła powyginały się.Trzeba było zacząć wszystko od początku,czekając aż wszystko samo mi powysychało,co zajęło trochę czasu.Z jednej strony zastosowałam metodę decoupage,a z drugiej nakleiłam motylka i grosza na szczęście.Niestety zdjęcia są nieciekawe,robiłam je szybko i dopiero po wysłaniu przesyłki zobaczyłam ich słabą jakość,ale było za późno na poprawki


9 komentarzy:

  1. Sprytnie to wymyśliłaś, a pokonanie materii plastiku okazało się sukcesem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł z kartami był świetny. Ja się męczyłam jak usztywnić kartonik (bo sobie wykombinowałam, że pomediuję jak Iwona - jaaaasne)i lałam potem lakieru akrylowego jak wściekła. A i tak chyba wyszłedł mi tylko zestaw kolekcjonerski - do poogladania, bo dwa razy w damskiej torebce i pójdzie w pył.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę dodać,że na przetartych papierem ściernym kartach media znakomicie się trzymają,cięłam i wyginałam je pomalowane gesso żeby sprawdzić jak się będzie trzymało i nie było nawet najmniejszego odprysku,jedyny mankament,to naturalne suszenie,co trochę trwa

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne, pomysłowe, a ten grosik to mała sugestia co breloczek kryje w sobie ;)... już się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne są, czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, te czarne gesso jest świetne, muszę koniecznie kupić i spóbować, bo takie cudeńka widzę u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały pomysł, wyszły super :))

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.