czwartek, 26 czerwca 2014

Same miłe rzeczy

Bardzo mało ostatnio mam czasu,więc zrobiło mi się trochę zaległości,które właśnie staram się nadrobić.Jakiś czas temu na blogu   Malutkiej odpowiedziałam na zadane pytanie co jest na zdjęciu i zapomniałam o tym, aż do chwili,kiedy dostałam od niej prośbę o adres,bo chce odpowiadających nagrodzić.Myślałam,że to będzie jakiś miły drobiazg,do chwili kiedy dostałam przesyłkę.Miły był,ale na pewno nie drobiazg,otrzymałam wielką przesyłkę z taką oto zawartością

mnóstwo przydasi,notesik,kolczyki i broszka-kwiatek

prześliczne obrazki

ponieważ nie mam maszynki,więc scrapki wręcz bezcenne

słodkości,herbatki i świeczki



Jeszcze raz Ci Kochana dziękuję


Na blogu  ART Grupy ATC zgłosiłam się na wymianę breloczkową,swoje breloczki,które zrobiłam,już pokazywałam,a takie otrzymałam w zamian,same cuda

to wszystkie razem

ten od Dobrosławy

ten od Ewy

ten od Iwony i jeszcze kwiatuszki

a ten od Lawendowego Czasu
  
Prawda jakie cuda,dziękuję dziewczyny

1 komentarz:

  1. Bardzo mi miło. Cieszę się,że mogłam Ci sprawić radość. Uczuć odnośnie scrapków bardzo dobrze znam :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.