niedziela, 1 czerwca 2014

Z potrzeby serca

Jakiś czas temu Anstahe zwróciła się na swoim blogu z prośbą o pomoc dla Mikołaja,chodziło o fanty na licytację,wszystkie informacje są TU,wprawdzie został już tylko tydzień,ale może ktoś jeszcze będzie miał ochotę dołączyć,zgłosiło się bardzo wiele dziewczyn,a Anstahe wszystko bardzo dokładnie dokumentuje na swoim  blogu.Ja na potrzeby aukcji zrobiłam dwa albumiki i kilka zakładek,oraz dołożyłam kilka kartek.Pierwszy raz zdecydowałam się na zakup czarnego gesso i muszę powiedzieć,że był to strzał w dziesiątkę,jestem nim zachwycona.Pomalowałam tym gesso mały albumik tagowy,a potem użyłam mnóstwa mgiełek i oto efekt tej zabawy





Drugi album jest bardziej tradycyjny







 no i zakładki


Jeżeli ktoś może to serdecznie zachęcam do pomocy,a wszystkim dzieciom NAJLEPSZE  ŻYCZENIA

3 komentarze:

  1. Śliczne prace, mam nadzieję, że przyniosą wiele pieniążków na aukcjach. Życzę z całego serca. A czarne gesso - jest świetne! Też uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że mamy duże serca...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.