niedziela, 20 lipca 2014

AA&MM wyzwanie lipcowe

Dzisiejsze wyzwanie  AA&MM   polega na zalterowaniu książki,ale jest dowolność do sposobu w jaki to zrobimy.Ja makulaturową książkę przerobiłam na życzeniową,choć właściwie nawet nie bardzo życzeniową.Po prostu ozdobiłam ją,a zamiast życzeń zamieściłam tekst piosenki,,który napisał go Jonasz Kofta,a którą śpiewa Michał Bajor.Bardzo lubię Bajora,a ten tekst wydał mi się fajniejszy niż standardowe życzenia.






A po kliknięciu w banerek można pooglądać pozostałe prace,zapraszam

6 komentarzy:

  1. Fajnie Ci to wyszło, piekna kompozycja z kwiatów! Świetnie sobie poradziłas z tematem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wybrałaś fantastyczny tekst... i jaka książka odmieniona ...

    OdpowiedzUsuń
  3. świetana aranżacja,trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.