niedziela, 13 lipca 2014

Wspomnienia

Przeglądając internet natrafiłam na you tube na piosenkę W. Kordy " Na betonie kwiaty nie rosną".Młode pokolenie jej nie zna,ale te trochę doroślejsze scraperki z pewnością pamiętają ten protest-song,jak to się pięknie nazywało.Kiedy jej posłuchałam,to przepadłam,uczepiła się mnie jak rzep i za nic nie mogłam jej zapomnieć,aż w końcu powstał taki wpis w art journalu.Poszły w ruch gesso czarne i białe,mgiełki,farbki,oraz maski,które kupiłam ostatnio w Scrap.com i muszę powiedzieć,że jestem z nich bardzo zadowolona,są fajne i w dodatku niedrogie.A tak wygląda mój wpis




5 komentarzy:

  1. Fantastyczny wpis do art-journala .Serdecznie dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa.Ciepło pozdrawiam-Gosia*

    OdpowiedzUsuń
  2. mega Cię zainspirowała ta piosenka, zaraz lecę na youtube posłuchać :) - fantastyczny wpis, widzę że czarne gesso skradło Ci scraperskie serce :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pamiętam, super to przeniosłaś na swoje dzieło. A tak nawiasem, ówczesne przeboje żyją do dziś i są dziesiątki razy aranżowane w nowej odsłonie, a te dzisiejsze ?Ich żywot zazwyczaj kończy się na jednym sezonie ...
    Pozdrawiam ... " Echhhhh Mazury, jakie cudne, gdzie jest taki drugi kraj ... " to też z piosenki :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.