poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Insipiracje

Od bardzo dawna jestem zafascynowana i zauroczona pracami Finnabair,są po prostu niezwykłe.Szukałam jakiegoś Jej kursu,ale nic takiego nie znalazłam,jednak okazało się,że  na You tube jest sporo kursów inspirowanych jej pracami i postanowiłam z takiego kursu skorzystać,chciałam zobaczyć,czy uda mi się zrobić coś choć w przybliżonym klimacie.Po skończeniu pracy wiem,że użyłam złych kwiatów,materiałowe dałyby z pewnością dużo lepszy efekt,jest jeszcze sporo rzeczy do poprawienia,twarz jest stanowczo za mała w stosunku do wielkości  blejtramu, ale przyznam szczerze,że ogólnie jestem zadowolona,oczywiście będę dalej próbowała,a to moja pierwsza praca





Pozdrawiam odwiedzających

7 komentarzy:

  1. Świetna. Dla mnie wszystko jest ok. Zaraz zajrzę do źródła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca, nie ma co się tak surowo oceniać :) Czekam na kolejne próby i postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak to mówią pierwsze koty za płoty, świetnie, że się odważyłaś, też obserwuję bloga Finnabair i mogę napisać, że nieźle Ci poszło, jestem ciekawa dalszych prac może i ja się odważę :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, rewelka

    boję podchodzić do takich prac, bo ze swoich efektów jestem nie zadowolona, ale patrząc na Twoje będę próbować
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. oglądnęłam oba kursiki i jestem nimi zachwycona !

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.