niedziela, 31 sierpnia 2014

Kartki recyclingowe

Wreszcie mam trochę czasu na swoje ulubione zajęcie,więc zrobiłam dwie karteczki,obie recyclingowe.Pierwsza to makulaturowa książka,z fragmentem piosenki mojego ulubionego piosenkarza,czyli M. Bajora,jest w starociowym stylu,dość monochromatyczna.


Druga to przerobione pudełko po serkach topionych,niestety zapomniałam zrobić zdjęcie kartki,która była w środku,ale wyglądała prawie tak samo,jak pudełko.



Pozdrawiam wszystkich zaglądających,miłego tygodnia.

3 komentarze:

  1. a ja mam niestety dwie lewe ręce i zero jakiejkolwiek artystycznej wyobraźni. piękne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prace.Pierwsza wygląda kapitanie,rzadko takie widuję,pieknie skomponowana,piekne kolory.
    Pudełeczko iście wiosenne,fajnie popatrzeć na takie kolorki;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.