środa, 27 sierpnia 2014

Po przerwie

Bardzo długo mnie tu nie było,ale ostatnio prawie cały mój wolny czas zajmowały moje trzy słoneczka,a do tego praca i dom,więc praktycznie nie miałam czasu na nic,ale powoli sytuacja się normuje i ostatnio nawet zmajstrowałam jedną karteczkę,papierki jednak są zbyt dużym uzależnieniem,żeby się od nich łatwo było odzwyczaić,no i bardzo dobrze,bo co bym robiła wieczorkiem,skoro za telewizją nie przepadam.A oto moje szczęścia


Biorę udział w całorocznym wyzwaniu na blogu AA&MM i ostatnio wygrałam tam candy ,które ogłosiła Maria Shiart i dostałam od Niej taką piękną przesyłkę,było to już dość dawno temu,ale z powodów powyższych chwalę się dopiero teraz,prawda,że piękne kwiatuszki i cała reszta też jest wspaniała,bardzo Ci dziękuję

A na koniec kartka,którą zrobiłam,męska kopertówka na urodziny


Pozdrawiam wszystkich serdecznie

5 komentarzy:

  1. Urocze dzieciątka :)
    Gratuluję wygranej, cudeńka dostałaś :)
    Kartka niezwykła, bardzo mi się podoba połączenie delikatnych kwiatów z typowo męskimi wzorami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieciątka są przesłodkie i nie dziwię Ci się wcale,że skradły Ci serce i czas;|)
    Jak widać nie ubyło Ci talentu,bo karteczka jest piękna;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słoneczka są cudne.
    jest przy nich roboty co nie miara
    A kopertówa piękna i idę dalej ogladać

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziaki, całe do miłości, wolałabym się w nie wpatrywać całymi godzinami, niż w TV :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.