poniedziałek, 29 września 2014

Jeszcze jedna próba

Zrobiłam jeszcze jedną pracę inspirowaną cudnymi dziełami Finnabair   w oparciu o TEN i podobne kursy.Jestem zauroczona i zafascynowana tym co robi Finnabair,ale to chyba moja ostatnia taka praca,bo dwa obrazki to można powiedzieć,że jest to inspiracja,ale więcej to już naśladownictwo,a tego bym nie chciała.Tło zrobiłam po swojemu,użyłam kwiatków materiałowych,które dają większą "puszystość",no i oczywiście mnóstwo mediów,gessso,mgiełki,tusze,farby i muszę powiedzieć,że bawiłam się wyśmienicie.




7 komentarzy:

  1. To jest śliczne.Jak mam być szczera,to Twoja wersja bardziej mi sie podoba niz oryginał pokazany na filmiku.
    Ta kolorystyka bardzo mi odpowiada;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna praca, wykonanie na medal :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Próba super Ci wyszła....Pa...

    OdpowiedzUsuń
  4. To najważniejsze, że bawiłaś się wyśmienicie i dlatego wyszło Ci tak cudnie i baw się tak dalej :))

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.