sobota, 20 września 2014

Wrzesień na szkolno

Taki jest właśnie temat kolejnego wyzwania  AA&MM . W ubiegłym miesiącu dałam plamę i nie zrobiłam pracy,ale,co można zobaczyć poniżej,miałam obie ręce zajęte,więc mam nadzieję,że będzie mi to wybaczone.W tym miesiącu zrobiłam zrobiłam pojemnik na linijki,wykorzystałam pudełko po kwiatkach prima,które z racji swojej wysokości znakomicie się do tego nadaje,okleiłam papierami "Mała czarna"koronką i ozdobiłam szkolnymi wycinankami.Embossingiem na gorąco zrobiłam niebieskie kropki,które miały imitować kleksy,niestety są słabo widoczne.



A to moje "usprawiedliwienie za poprzedni miesiąc






A po kliknięciu w banerek,można zobaczyć pozostałe prace

15 komentarzy:

  1. Gratuluję serdecznie, według mnie jesteś usprawiedliwiona.
    A pojemnik bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  2. "taka plama" jest jak najbardziej usprawiedliwiona....
    bliźniaki to "najpiękniej" wyglądają chyba na zdjęciu....
    Ale wyglądacie ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pudełeczko - gratulacje wielkie i to podwójne - oczywiście usprawiedliwiamy podwójnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwa szczęścia to i pojemniczki na linijki powinny być dwa :) to taki żarcik SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Właściwie to trzy,bo one mają niewiele starszego brata

    OdpowiedzUsuń
  6. lucy, gratuluję! i pojemniczek też mi się podoba. chociaż bliźniaki bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, gratulacje!!!
    Organizer piekny, uwielbiam biało-granatowe wzory!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne pudełko na kredki a "te plamy" cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje!!! Słodkie maleństwa :)
    Puszka świetna, powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej jakie Cudności, podwójne szczęście :)
    gratuluję,
    p.s puszka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pojemnik świetny :)
    A i maluszki cudowne, zdrówka dla nich :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przesłodkie to podwójne usprawiedliwienie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. i to podwójne! :-)

    ale cudny nadmiar szczęścia! ;-D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.