niedziela, 12 października 2014

Bałagan

Jestem fanką wszelkiego rodzaju pudełek,pudełeczek,pojemników,torebek i innych tego typu "urządzeń" do pakowania wszystkiego,a takie pakowanie jest dla mnie jest jednoznaczne z utrzymaniem porządku,szczególnie lubię torebki strunowe i w nie pakuję wszystko,kwiaty,ćwieki,stempelki,wtedy widzę co mam i jednocześnie zachowuję porządek.Zresztą to dotyczy nie tylko rzeczy dotyczących moich robótek,ale robię to ze wszystkim.Wiem,że jest to mania i próbuję z tym choć trochę walczyć,więc kiedy zobaczyłam temat wyzwania na 123scrapujTy,który brzmiał BAŁAGAN,w ramach terapii spróbowałam się z nim zmierzyć  zrobiłam taki artjournal



tło jest bałaganiarskie i temat także,więc myślę,że się nadaje

5 komentarzy:

  1. Świetna kartka:)
    Ja jestem bałaganiarą i zawsze czegoś szukam gdy tworzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och , takiego bałaganu mi trzeba!
    Świetny wpis!
    Dziękuję za udział w zabawie z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wpis! Hasło genialne ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń
  4. mozna powiedzieć, że ty taka uporządkowana bałaganiara jestes ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.