poniedziałek, 20 października 2014

Wyżywanie na blejtramie...

Taki jest temat naszego comiesięcznego wyzwania na AA&MM,a wytyczne to:mediowe szaleństwo na blejtramie,temat dowolny,ale może być z akcentami jesiennymi.Zafascynowana pracami Finnabair  tym razem poprzestałam na inspiracji,a reszta jest mojego pomysłu,listki są stemplowane i wycinane,tło mediowe z użyciem gesso,tuszy i mgiełek i w ten sposób powstał obrazek z jesienną damą,kiedy go robiłam "chodziła po mnie" piosenka "Jesień idzie przez park" Czerwonych Gitar.





A tu są pozostałe prace klik w banerek,pozdrawiam



9 komentarzy:

  1. Piękna praca, bardzo pomysłowo i ładnie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No tu jest jesień! Głowa pełna lisci :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska Pani Jesień... cudnie to wykombinowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesień to pora cudnych kolorów.Twoja praca jest bardzo ciekawie wykonana i pięknie wygląda.
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesienna panna wygląda fantastycznie! Jestem zachwycona tą pracą. Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.