niedziela, 19 października 2014

Zabawa w kolory

Od dawna bardzo podobała mi się cykliczna zabawa w kolorki u Danutki,ale do tej pory jakoś mi się nie udało wziąć w niej udziału.Ponieważ jednak można do zabawy przyłączyć się w dowolnym momencie,więc się wreszcie zmobilizowałam i zrobiłam pracę w brązach.W ubiegłym miesiącu na wyzwanie AA&MM,gdzie bawię się co miesiąc,zrobiłam pudełko na linijki,a teraz postanowiłam do kompletu dorobić jeszcze kilka,żeby trochę ujednolicić "wystrój" biurka,a to moja praca



To zrobione teraz na wyzwanie

A to w zestawie z tym zrobionym w ubiegłym miesiącu


Jeżeli chodzi o kolor brązowy,to bardzo go lubię,dodaję go często do moich prac,lubię też brąz w wystroju mieszkania,w ciuchach też lubię,ale ponieważ nie jest mi w nim dobrze,więc mam mało takich ubrań.Mam nadzieję,że spełniłam wszystkie wytyczne,starałam się dokładnie wczytać w regulamin i zastosować do niego



51 komentarzy:

  1. Jak dla mnie, te Twoje brązowe pojemniczki są super. Doskonale z zadania się wywiązałaś, ale decydujące słowo ma Danutka, to u nie zabawa się toczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pojemniczki, dzięki nim wszystko jest elegancko uporządkowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ozdobiłaś pojemniczki, wyglądają świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj w zabawie u Danusi. Widze , że regulamin na bank opanowany, praca super , pojemniczki bardzo wygodne i praktyczne . Lubie miec pożądek na biurku !!. A te kwiatuszki dodał im elegancji.
    Mam nadzieje że będziesz sie dobrze z nami bawić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny komplecik :) Bardzo ładnie ozdobione wszystkie pojemniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. francja elegancja! :-)

    i recykling i porządek, wszystko to co lubię i cenię ;-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam kolejną artystkę w mojej zabawie i myślę,że pozostaniesz z nami tak długo jak zabawa będzie trwała.Z zadania wywiązałaś się świetnie a puszeczki na różności biurkowe wyszły bardzo ładnie .Taki komplecik jest elegancki a porządeczek na biurku widoczny.
    Pozdrawiwm cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne;) Zrobiłyśmy podobne prace;0 Pozdrawiam Cie cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomysłowo i w moich kolorach....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja lubię takie prace;)Pomysłowe i piękne.Koroneczki sa takie romantyczne i najchętniej ozdabiałabym nimi wszystko;)
    Miłego dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  11. takie kobiece, buduarowe te pojemniczki - i motyw, i koronka -ślicznie Ci wyszły, a porządek gwarantowany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Komplecik prześliczny. Piękna kolorystyka, dopasowana idealnie do wyzwania, cudne koronki, całość prezentuje się uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny , piękny komplet pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysłowe, praktyczne a przede wszystkim śliczne:))) Cały komplecik prezentuje się świetnie. Panuje u Ciebie porządeczek z klasą:)
    Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny komplet przyborników, bardzo mi się podoba. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo praktyczna rzecz:) ślicznie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  17. fantastyczne, sama chciała bym takie na biurku:D

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie ozdobione puszeczki - brązowo-beżowe połączenie to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O jakie ładne stadko pojemniczków. Ślicznie razem wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne pudełeczka! Moje biurko wygląda tak tylko do 5 minut po skończeniu porządków :) Później jakoś tak sam z siebie przywraca się do normalnego dlań stanu chaosu ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię takie komplety! Wszystko dopasowane, porządnie wykonane i przede wszystkim oryginalnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne, ze smakiem, delikatne!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne - będę musiała zrobić takie moim dzieciom na różne pisaki, kredki, stempelki - jeśli pozwolisz - poinspiruję się :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ bardzo proszę,będzie mi bardzo miło

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny komplet,pięknie i praktycznie tak jak lubię ;)Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Pojemniczki pięknie się prezentują, a w dodatku pozwalają okiełznać biurkowy bałagan, czyli przyjemne z pożytecznym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny komplecik!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam prace recyklingowe!! a puszeczki sa świetne, aż zazdroszczę:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale piękne i w dodatku takie przydatne, super pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądają koroneczkowe puszeczki . I wszystko na swoim miejscu

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie ma to jak porządek na biurku, a jak w jego utrzymaniu pomagają takie piękne pojemniki, to już w ogóle jest super :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. organizer na biurko wyszedł Ci wspaniale. Pięknie wykonany i ozdobiony :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładne organizery. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne,w bardzo gustownym stylu :)
    Pozdrawiam serdecznie :)***

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne! Też chyba muszę zrobić takie piękne pudełka i przy okazji porządek na biurku:-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne i bardzo praktyczne, recykling daje dużo możliwości :) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  37. pojemniczki ślicznie się preznetują :)

    OdpowiedzUsuń
  38. O, jaki piękny zestaw! Pojemniczki mają same zalety, nie dość, że świetnie wyglądają, są pomysłowo wykonane, to jeszcze pomagają utrzymać porządek - i wszystko jest na wyciągnięcie ręki!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Z takimi pojemniczkami to porządek na biurku gwarantowany:) Świetne są:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo elegancki komplecik na biurko:) Pozdrawi\am

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.