sobota, 22 listopada 2014

Złoto-czarny

Zabawa w cykliczne kolorki u Danutki,wciąga mnie coraz bardziej,lubię takie jasno określone zasady,a temat pracy za każdym razem zmusza do porządnego główkowania.Tak było i tym razem,szczególnie,że złoty to nie jest mój ulubiony kolor,właściwie tylko w okresie Świąt Bożego Narodzenia odzywa się we mnie chęć ozłocenia mieszkania,jakoś ten właśnie czas powoduje we mnie,i chyba nie tylko we mnie, takie ciągoty.Lubię złote bombki i różne dodatki w tym kolorze.w pozostałym czasie złota u mnie jest bardzo mało,jeden maleńki pierścionek  ,czasami trochę złota w pracach i to wszystko.Na listopadowe wyzwanie Danutka dała nam do wyboru kilka opcji,ja zdecydowałam się na czarno-złotą i zrobiłam ze styropianowych bombek choinkę,która chyba bardziej przypomina bałwana.Jak zwał,tak zwał,zdjęcie było mi dość trudno zrobić,bo to moje dzieło dość mocno się błyszczy,ale w naturze prezentuje się dość ciekawie


Użyłam do jej zrobienia czarnego gesso,złota brokatowego,złotej farby w spray,którą pomalowałam żołędzie i kwiatki i złotej pasmanterii,a jako dodatkowy kolor wystąpiły u mnie czerwone koraliki,mam nadzieję,że spełnia warunki

42 komentarze:

  1. Pierwszy raz widzę taką "choinkę" i przyznam że jest bardzo oryginalna, taka inna niż wiekszość i wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No takiej choinki jeszcze nie widziałam ,dla mnie bomba,coś innego,wygląda jak jakaś kolumna przy kościele czy starej kamienicy.Ale też trochę bałwana również ma w swym wyglądzie ,a jakże haha i wcale się tym nie przejmujmy bo ja jestem z tej pracy bardzo zadowolona.
    Super ,zadanie zaliczone na piąteczkę
    Lucy odezwij się do mnie na maila,coś Ci prześlę .
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalny pomysł przyznam, jak napisałaś jasno określone zasady każdego zmuszają do myślenia tobie wyszło to superowo :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł na świąteczną ozdobę

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, nowocześnie , super pomysł :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiej choinki jeszcze nie widziałam :-) bardzo oryginalna i ciekawa praca, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę mamy pionierskie w dziedzinie kulistych choinek: ) pomysłowa i piękna: )

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za oryginalna praca! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ocho, niebanalna, ciekawa i bardzo oryginalna ozdoba! Bardzo podoba mi sie pomysł i misterne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. A to mnie zaskoczyłas. Pomyłs genialne, choinko-bałwanek wyszedł superowy . Jak dal mnie bomka !!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Niecodzienny i zaskakujący pomysł na choinkę ale muszę przyznać, że prezentuje się wspaniale. Gratuluję i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nieważne czy to choinka czy bałwanek,ważne że super to wygląda i jest bardzo oryginalne;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo nietypowa choinka! Jedyna w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł, jeszcze takiej pomysłowej choinki nie widziałam, poprostu bombowa :)). Pozdrawiam jeszcze niedzielnie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. No powiem Ci, że zaskoczenie pełne - konstrukcja pomysłowa, kolorki fajnie dobrane.
    Świetnie napisane - ile to kreatywności musi człowiek z siebie wykrzesać by sprostać zadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny i oryginalny pomysł na choinkę, która prezentuje się rewelacyjnie:).

    OdpowiedzUsuń
  17. Super ten choinko-bałwanek, bardzo oryginalny pomysł :) Kojarzy mi się jeszcze z pionkiem jak do szachów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo oryginalna i niepowtarzalna choinka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. No, czegoś takiego to jeszcze nie widziałam! Choinka z bombek :) Bardzo oryginalny pomysł i świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ta bombkowa choineczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Choinko- balwanek swietny ,napewno nikt takiej choinki nie ma i to jest swietne:Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Uroczy stroik, niepowtarzalny. Ach ta Danusia! Pobudza wyobraźnie:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ciekawa i oryginalna praca, pierwszy raz spotykam choinko-bałwana i to czarnego :) wygląda pięknie i pomysłowo :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawy pomysł - jeszcze nie widziałam takiego - choinko-bałwanka :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bombowa choinka ! Takiej jeszcze nie widziałam :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zwał tak zwał;)mi się spodobała :))) Jest oryginalna, pomysłowa, świetnie wykonana - jednym słowem bombowa:)
    Pozdrawiam serdecznie:)Kasia

    OdpowiedzUsuń
  27. a jednak jest jeszcze cos co może mnie zaskoczyc:))) pozytywnie oczywiscie- cudenko zrobilas:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niesamowita! Faktycznie taka trochę bałwankowa;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. oryginalna :) taka sztuka nowoczesna. :) fajna!

    OdpowiedzUsuń
  30. Super pomysł i wykonanie....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna choinka
    w realu wygląda zapewne bardziej błyszcząco bo fotki nie oddają jej naturalnych kolorów
    u mnie z kolei kształty niezbyt ciekawie wyglądają na zdjęciach
    więc wiem co znaczy kiedy foto psuje efekt
    ale choineczka jest fajna
    i zastanawiam się czy nie wykorzystać pomysłu ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Niezwykle oryginalna i pomysłowa choineczka! Na pewno utkwi w mojej pamięci :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oryginalny bałwanko-choinek :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.