poniedziałek, 8 grudnia 2014

Choinka

Nastał czas świątecznego przystrajania i okazało się,że nasza choinka w pracy już nie zdobi,ale wręcz straszy,a ponieważ jak chyba wszędzie,ciągle są braki pieniężne,trzeba było pomyśleć jak zrobić coś własnym przemysłem i pomysłem.Znowu zajrzałam na stronę z kursami do Danusi ,no i okazało się,że tam zawsze się coś znajdzie ciekawego.Choinka jest z krepiny,ozdoby wykorzystałam ze starego drzewka,jako podstawa posłużył stary stojak na ręczniki papierowe,jeden prezencik to pudełko  po zapałkach,a drugi to paczka ciastek,kolor choinki był wybierany kolektywnie,a na "żywo" prezentuje się znacznie ciekawiej.



pozdrawiam serdecznie

5 komentarzy:

  1. Jak widac wszystko można zrobić z niczego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A to miła niespodzianka mnie tu spotkała,aż miło popatrzeć .Dziękuję ,że wspomniałaś o mnie i moim skromnym kursiku. Choineczka wyszła super,kolorki tez fajnie dobrałyście .Kochana czekam na kolejne Twoje prace ,może skusisz się na kolejne inne , nie związane z haftem .
    Buziaki zostawiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W pierwszej chwili pomyślałam "jaka ogromna". Potem dokładnie przyjrzałam się zdjęciu.:) Pieknie zdobi wasze wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna, oryginalna choinka :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.