niedziela, 14 grudnia 2014

Cykliczne kolorki u Danutki--grudzień

W tym miesiącu kolorkiem obowiązującym w wyzwaniu u Danusi jest szary,a właściwie wszystkie jego odcienie,oraz srebrny.Praca musi zawierać minimum 50% koloru podstawowego i nie można użyć koloru niebieskiego.Osobiście kolor szary bardzo lubię,mam trochę ciuszków w tym kolorze i pasują mi dlatego,że można je łączyć praktycznie ze wszystkimi kolorami.W swoich pracach szary też lubię wykorzystywać,a w domu też się trochę szarości znajdzie.Bardzo pożądane i cenione przeze mnie są też szare komórki.Na dzisiejsze wyzwanie zagospodarowałam butelkę po nalewce,z myślą o następnym takim trunku.Jest to coś w rodzaju decoupage,ale zmodyfikowane przeze mnie.Butelkę pomalowałam medium M. Stewart "Cracle specjalty finish",wygląda to trochę jak popękany beton,w naszych sklepach tego nie widziałam,ja przywiozłam go sobie ze stanów,czarna pieczątka zrobiona jest metodą embossingu na gorąco,gałązki są odbite zwykłą pieczątką,głowa i napisy to typowy decoupage.Jak widać trochę pomodziłam.






a tu banerek



kto w niego kliknie zobaczy piękne prace,pozdrawiam.

47 komentarzy:

  1. Pomodziłas, pomodziłąś i fajnie wyszło :) Trunek z takiej buteleczki będzie jeszcze lepiej smakował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie wygląda ta butelka. Stylowa i ze smakiem. Bardzo mi się podoba ten efekt betonu, dla mnie to coś nowego. Gratuluję pomysłu i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo atrakcyjny ten beton :) Buteleczka na pewno będzie ozdobą stołu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie poczarowałaś , lubię nietypowe połączenia , czasem efekt jest powalający jak tu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie ozdobiona buteleczka, świetnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamiast karafki na alkohol, świetna butelka, a spełni tę samą rolę.
    Namodziłaś dziewczyno, ale z fantazją.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj pomodziłaś i fajnie wygląda decopagowa butelka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeczywiście pomodziłaś, wymieniasz tu takie nazwy, że chyba sprawdzę w słowniku o co kaman :-D

    ale o embossingu na szkle i to jeszcze butelce słyszę pierwszy raz

    fajny zimowy efekt, oby nalewka była rozgrzewająca ;-DDD

    ( sugeruję usilnie wyłączenie autoryzacji, strasznie upierdliwe jest odcyfrowywanie tych pogiętych cyferek)

    OdpowiedzUsuń
  9. No powiem Ci , że bardzo oryginalny sposób na butelke , Decou wyszło świetnie i jak nic naleweczka z takiej butelczyn będzie smakoac wysmienicie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Butelka wyszła bardzo efektownie Połączenie kilku metod dało naprawdę fajny efekt. Naleweczka też z takiej butelki będzie super smakować. Gratuluję

    PS: Dziękuje za odwiedziny mojego bloga. Przyłączam się do obserwatorów i w wolnej chwili jeszcze pooglądam co tu ciekawego nakombinowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny efekt,tym bardziej mi sie podoba ,że ja w decu dopiero raczkuję i to najprostszą techniką,gratuluję pomysłu:):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak widać i beton może być piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. nieźle wymodziłaś, efekt bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo piękna praca...ciekawie połączone techniki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie to wygląda, super efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Intrygujący jest kształt tej butelki, przez co praca jeszcze zyskuje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne są takie zdobione butelki, mają swój charakter:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Butelka wyszła świetnie - dobrze wykorzystałaś ciekawy kształt, a i technika ciekawa. Myślę, że nalewka będzie jej godna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A to kółeczko w środku, które mnie zaintrygowało to coś dla mnie nowego. Co to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest pieczątka zrobiona embossingiem na gorąco

      Usuń
  20. Ja nie mogę ,coś całkiem innego pojawiło się w kolorkach i jestem z Twojego efektu bardzo zadowolona,butelczyna wyszła superaśna .Teraz tylko jakaś naleweczka,świecznik dla klimatu i romantyczny wieczór jak ta lala.
    Buziaki zostawiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa ozdoba - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomodziłaś i wyszło ślicznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomodziłaś rewelacyjnie:))) Butelka wyszła superaśna, taka oryginalna i tylko Twoja:)))
    Pozdrawiam serdecznie:)Kasia

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie pokombinowałaś :) Uwielbiam takie pomieszanie technik :)

    OdpowiedzUsuń
  25. super butelka, takie wymieszane słownictwo, nieużywane przeze mnie w codziennym życiu, ale na szczęście wiedziałam o co chodzi..ufff!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie ozdobioną butelkę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Butelczyna niezwykła! Jak to dobrze czasem coś pomodzić :-). Pomieszanie technik dało fantastyczny efekt!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super pomodziłaś i na szczęście nie przemodziłaś, całość rewelacja, nie od dziś podziwiam butelki za ich kształt, bo zawartość mnie nie interesuje :)
    Pozdrawiam prawie świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię buteleczki z decoupage , Twoja wyszła bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne czary,mary żeś poczyniła :)
    Butelczyna jest extra !!!
    Pozdrawiam miło :)***

    OdpowiedzUsuń
  31. Niesamowity efekt - super to medium. Butelka wyszła rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super ciekawe i oryginalne... Interesująca mogłaby być również zawartość takiej buteleczki...

    OdpowiedzUsuń
  33. I właśnie o to chodzi , żeby coś wymodzić nowego u Ciebie to super wyszło. Łączenie technik daje fajne rezultaty:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne wykonanie i śliczny kształt butelki!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dużo różnych metod, mediów i efekt świetny.

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajnie wymyśliłaś, butelka wygląda rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fantastyczna butelka. Bardzo ciekawy kształt i całościowo super efekt. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :) Samych dobrych chwil.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ciekawy i oryginalny twór - pierwszy raz sie z takim spotykam ;-)))
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.