poniedziałek, 1 grudnia 2014

Stroiki

Zrobiłam stroiki świąteczne według kursu nieocenionej Danusi ,która wszystko,co normalnie się wyrzuca,potrafi przerobić na prawdziwe cuda.Te stroiki są z rolek po papierze toaletowym,robi się je bardzo przyjemnie i łatwo dzięki przejrzystemu kursowi.Może są trochę przeładowane ozdobami,ale u mnie jakoś tak jest,że normalnie raczej wolę mało,ale jak zbliża się Boże Narodzenie,to zaczynam szaleć i wychodzi mi na bogato,nawet bardzo bogato,ale w końcu raz do roku można,prawda?




Zdjęcia są trochę słabe,ale robiłam je wieczorem i nie mam możliwości poprawki

5 komentarzy:

  1. Lucy złotko moje jakże pięknie wyszedł Ci ten stroiczek.Cieszę się ,że kursik się przydał, z niego skorzystałaś i byłaś tak miła podzielić się tym ze mną .
    Dziękuję i czekam na kolejne Twoje prace, w tym też na Julianowe szarości,coś mi mówi,że będzie się działo w tym miesiącu ,oj działo.
    Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stroiczek wygląda prześlicznie,aż nie chce się wierzyc,że powstał z rolki
    Pozdrawiam serdecznie
    tworczypoczatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wychodzą :)
    A to w końcu stroiki świąteczne - muszą być na bogato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały świecznik! Wygląda olśniewająco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny stroik i właśnie taki na bogato powinien być!
    Danusia wyświadczyła nam dużą przysługę dzieląc się kursem. Mnie się udało zrobić już dwa :-)
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.