niedziela, 28 grudnia 2014

Wymianka na Boże Narodzenie

Brałam udział w wymiance w Misiowym Zakątku ,którą organizowała Czarna Dama.Trzeba było zrobić trzy rzeczy wybierając z pary bombka-dzwonek,choinka-szyszka,aniołek-bałwanek,do tego kartka i coś słodkiego,a więc jasno określone zasady,a paczuszki były wysyłane metodą łańcuszkową. Ja dostałam prezenty od mistrzyni szydełka i drutów Anko





przepiękna bombka szydełkowa i aniołek,które ozdabiają moją choinkę,oraz choineczka,która stoi na moim biurku,dzięki Anko,to są piękne prace,bardzo mi się podobają.

Sama wysyłałam prezenty do Basi i zrobiłam dla niej album na świąteczne zdjęcia z choinką,kalendarzyk z aniołem oraz świecę z dzwonkami





Basia pisała,że wszystko jej się podobało,więc mogę powiedzieć,że to była bardzo udana wymianka,jestem zadowolona z tego,co dostałam i cieszę się,że moja wysyłka też się podobała. Czarna Damo bardzo dziękuję za fajną zabawę.Wszystkim życzę pięknej niedzieli

7 komentarzy:

  1. jeszcze raz dziękuje za śliczne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi, że prezenty się podobają.Pozdrawiam Cię świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała świąteczna wymianka, powstały same cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty piękne.Fajnie dostawać prezenty a w świątecznym czasie jeszcze fajniej;)
    Życzę Ci w Nowym Roku mnóstwa pomysłów ,spełnienia marzeń i samych radosnych dni;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Ci dziękuję za wzięcie udziału w mojej wymiance :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.