wtorek, 6 stycznia 2015

Art journal

Zawsze,od najmłodszych lat miałam ciągoty,żeby prowadzić coś w rodzaju pamiętnika lub kalendarza,ale szczerze mówiąc nigdy nie miałam tyle wytrwałości,aby to robić w miarę systematycznie.Ostatnio takie zapiski zastępują mi  wpisy w art journalu,postanowiłam więc zrobić sobie swój osobisty zeszyt do zatrzymywania pewnych chwil,ponieważ Smash jest zbyt bezosobowy.Pocięłam na niego  ulubione papiery,a inne zrobiłam sama ze zwykłych kartek,postarzyłam je kawą,herbatą,tuszami,dodałam kopertki z tagami,nie ozdabiałam ich specjalnie,bo to będzie zależeć od wpisu i tak mi właśnie wyszło.
 Uwaga dużo zdjęć














W sumie kart jest 25,a w każdej chwili mogę dodać następne,poza tym zeszyt jest spięty kółkami,więc mogę wyjmować kartki do pracy,mogę zabrać w podróż kilka ,lub zrobić nowe i potem je wpiąć.

Zgłaszam zeszyt,a właściwie jego okładkę na wyzwanie Skarbnicy Pomysłów "Vintage&warstwy"
Jest w stylu vintage,ma dużo warstw,oprócz papierowych,także z tiulu i gazy,choć jest to trochę mało widoczne.

Wyzwanie #1 - Vw - Vintage i warstwy

Z tym art journalem biorę też udział w wyzwaniu "Projekt;Art Żurnal 2015" na blogu Kawa i Nożyczki


14 komentarzy:

  1. Podziwiam za pomysłowość....Pa....

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj dzieje sie duzo w tej pracy,ale wszystko jest tak cudnie wyważone,że aż miło popatrzeć;)
    Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana świetna sprawa z takim pamiętnikiem. Ja też zawsze marzyłam i marzę do tej pory, żeby właśnie mieć coś takiego gdzie bym dokumentowała najważniejsze wydarzenia z życia. Już kilka razy do tego podchodziłam ale zawsze mi się nie podobało i znów zaczynałam od nowa. Twój zapowiada się super, będzie świetną pamiątką na lata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała praca! Bardzo mi się podoba!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)
    I powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj
    Zawitałam tu od Lidzi . Zostałas moją parą wymiankową w karteczkach ze smerfami . Los sprawił , że to ja dla Ciebie będe robic karteczkę.
    Postanowiłam wiec troszke Cie poznac . Na bocznym pasku widze , że nie tylko w tej wymiance się spotakmy :-). Zostaje więc u Ciebie na dłużej. A zeszycik na zapiski wyszedl świetnie , życze Ci powodzenia w wyzwaniu.
    Pozdrawiam serdecznie
    Ania z http://iwanna59.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wykonanie , osobiście tez piszę ważniejsze wydarzenia , ale nie w tak orginalnym zeszycie , pozdrawiam Dusia - zagadka czeka

    OdpowiedzUsuń
  7. Super klimatyczny żurnalik! Będziemy bawić się razem :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogromną pracę wykonałaś. Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniała baza żurnala i świetna okładka
    bardzo mi miło Lucy, że znowu spotykam się z Tobą w twórczo-blogowym świecie

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest fantastyczny i bardzo klimatyczny :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała baza Lucy! ja też zawsze miałam takie ciągoty, o jakich wspominasz ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.