poniedziałek, 19 stycznia 2015

Bajkowa wymianka kartkowa

Biorę udział  w Bajkowej wymiance kartkowej ,którą to zabawę zorganizowała Czarna Dama.Zabawa jest całoroczna,a każdy miesiąc ma innego bajkowego "patrona" ,w styczniu są to smerfy.Właśnie dostałam kartkę od Ani Iwańskiej,która w tym miesiącu była moją parą wymiankową,mój smerfik jest pięknie wyszyty krzyżykami i jest zachwycający,a w środku są jeszcze cytaty z filmu.Kartka jest piękna i bardzo się cieszę ,że zapisałam się do tej wymianki,





Prawda,że prześliczna,bardzo Ci Aniu dziękuję,swojej jeszcze nie mogę pokazać,bo chciałabym,aby najpierw dotarła do adresatki.








8 komentarzy:

  1. Piękna jest. Hmmm cos mi się wydaję że wybór do punktacji będzie naprawdę ciężki. Ciekawa tez jestem ile będzie trafień na tego samego bohatera. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka super, co ja gadam, cała zabawa super jest , a cytaty do przygarnięcia, fajnie, że je pokazałaś :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hafty uwielbiam , a z postaciami z bajek to wprost kocham , ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękną karteczkę Anulka Ci wysłała, a te cytaty w środku to na prawdę fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartkę dostałaś i już możesz pokazać swoją, bo właśnie przed chwilą wyjęłam ją ze skrzynki - cudna jest - bardzo dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.