sobota, 17 stycznia 2015

Cykliczne kolorki

W styczniu w Cyklicznych kolorkach u Danusi króluje kolor niebieski,mogłabym dodać-niestety,ponieważ nie jest to mój ulubiony kolor,właściwie jest to kolor,którego zwyczajnie nie lubię.Nie mam niebieskich ciuchów,w domu żadnych dodatków w tym kolorze,czasami jakaś praca,ale praktycznie tylko na zamówienie,albo kiedy tylko ten kolor pasuje.Kiedy oglądałam prace wykonane na to wyzwanie,to zaczęło mi się wydawać,że jestem w stanie nawet polubić niebieski,takie piękne dzieła pokazały dziewczyny.Niestety,kiedy sama wzięłam się za robotę,okazało się,że dalej się z niebieskim nie lubimy.Przemalowałam drewniane pudełko,użyłam białego i czarnego gesso,maski i mgiełki niebieskiej,ale efekt wyszedł taki sobie,żeby nie to,że od chwili kiedy się przyłączyłam do zabawy chciałam brać udział w każdym wyzwaniu,to chyba bym odpuściła,ale jakby mojej pracy zabrakło do setki,to bym sobie nigdy tego nie darowała,więc oto moje pudełko.






jeszcze banerek



63 komentarze:

  1. Jak można byłoby nie pochwalić się takim ciekawym pudełkiem-ślicznie dobrane kolorki chyba jeszcze nikt nie pokusił się o tyle dodatku czarnego ciekawie prezentuje się na nim ta pajączynka

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucynko, jakże to tak, miałoby Cię zabraknąć. Szkatułka w oryginalnym kształcie, środeczek cały niebieski, wieczko zdobione pajęczynką z różyczką. Chociaż nie lubisz tego kolorku, praca wyszła ciekawa, a chętny na taką szkatułkę sam się napatoczy, ani się obejrzysz.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. No, ale to przecież piękna szkatułka. Pajęczynka bardzo, bardzo... Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza jest ta szkatułka i bardzo oryginalnie ozdobiona.
    Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalny pomysł, świetnie ozdobione pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie marudź tak , bo pudełeczko jest bardzo fajne i połącznie niebieskiego z czarnym wyszło bardzo efektownie. A zabraknąc Cię nie może więc ciesze się, że dałas radę !!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne pudełeczko, oryginalne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł na takie wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne pudełeczko, wzór przypomina mi pajęczynę :) A pajęczyny zawsze mnie zachwycały!! Tak wiem, to trochę dziwne ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudełko z własnoręcznym malunkiem to jest coś. Ciekawie je zrobiłaś. Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pudełeczko- takie zupełnie inne! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Całe szczęście, że nie odpuściłaś szkoda by było. Pudełeczko bardzo fajne, mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pudełeczko!!!
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj Lucy, Lucy, te pajęczynowe motyle są kapitalne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne pudełko, bardzo fajnie ozdobione :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Eeeee, niepotrzebnie tak narzekasz, bo pudełeczko wyszło bardzo ładne. W moim przypadku, gdy któregoś koloru nie lubię to czasem dla odpoczynku robię coś w tym właśnie kolorze. Może trzeba by zmienić podejście? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajniutkie pudełko, tylko te motylki w sieci pajęczej o jdobrze że pajączka ie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Było by szkoda gdyby Cie nie było, a zawsze jest to jakieś nowe doświadczenie z nielubianym materiałem

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę,że troszkę polubiłaś się z niebieskim,bo zrobiłaś ładne pudełeczko:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne puzderko i najważniejsze że się nie poddałaś ,ja tak nie lubię jak ktoś spasuje ,sama też zawsze coś tam wymyślam ,nie można się poddawać bez walki.
    Można nie lubić koloru i wtedy to jest jeszcze większe wyzwanie ,ja tak do tego podchodzę
    Tak trzymaj kochana :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, że nie odpuściłaś sobie tego kolorku. Pudełeczko wyszło bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie każdy kolor musimy lubić :) Jak na "nielubienie" całkiem niezłe pudełeczko Ci wyszło. I bardzo dobrze, że się zmobilizowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze,ze nie zrezygnowałaś z zabawy;)Pudełeczko wyszło bardzo ładne,więc szkoda by było,gdybyś nie wzięła udziału w zabawie;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam się z poprzedniczkami, pudełeczko wyszło Ci prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie narzekaj całkiem fajna praca i niespotykany dobór kolorów ... to ją wyróżnia .

    OdpowiedzUsuń
  26. a pajączek gdzie zniknął?
    bo motylki w sieci czekają! ;-P

    OdpowiedzUsuń
  27. Mimo że kolor nie ulubiony to i tak pudełeczko wyszło fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A moim zdaniem bardzo ładne pudełko, takie piękne odcienie niebieskiego!

    OdpowiedzUsuń
  29. Pudełeczka zawsze są ładne ;) twoje równiez :) zawsze znajdą swoje miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lucynko masz u mnie dużego plusa za to, że nie poddałaś się . Wykonałaś oryginalne pudełeczko na zabawę mimo tego, że ten kolor nie jest Twoim ulubionym . To było dla Ciebie nie lada wyzwanie z którym sobie świetnie poradziłaś:) Brawo!
    Pozdrawiam serdecznie:)Kasia

    OdpowiedzUsuń
  31. ja tam twierdzę, że bardzo dobrze dogadujesz się z niebieskim :) powiem szczerze, że po raz pierwszy spotkałam się z połączeniem czarny-niebieski i bardzo mi się to spodobało! muszę kiedyś spróbować ;) a te motylki na pajęczynce kojarzą mi się z łamaniem ulotnych chwil ;) pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miało być "łapaniem" a nie "łamaniem" :)

      Usuń
  32. Ciekawy kształt i piękna pajęczynka na wierzchu :) Nawet motylki nieśmiało na niej przysiadły :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna szkatułka - elegancka i praktyczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo indywidualna praca a o takie prace właśnie Danusi chodzi. Twoje pudełeczko jest fajne z ta pajęczynką, dobrze, że się nie poddałaś i bawisz się z nami dalej:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie odpuszczaj :)
    Pudełeczko jak malowane :)
    Bo malowane,i to jak :)
    Malowane nicią pajęczą,a na jej środku - brylant !!!
    Przepiękna królowa kwiatów !!!
    Pozdrawiam serdecznie :)***

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam pudełeczka :) Twoje jest urocze ♥
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny pomysl, wyglada nieco orientalnie, jak z chinskiej laki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie rozumiem tego Twojego marudzenia - pudełeczko wyszło bardzo fajnie. Chciałoby się tylko zapytać: A gdzie pajączek? Bo spiżarnia już pełna :)

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo ciekawe i oryginale pudełeczko
    Podoba mi się niezmiernie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne pudełeczko na drobiazgi:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo oryginalnie i pięknie zdobiona szkatułka:). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajnie ci wyszło to pudełko!
    Mnie się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajne pudełko. Super na różnego rodzaju biżutki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Swietna skrzyneczka! Wieczko przypomina mi MANDALĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Szkatułka, jest piękna, na pierwszy rzut oka pomyślałam, że to mandala.

    OdpowiedzUsuń
  46. Pudełeczko bardzo ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładne pudełeczko,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna szkatułka :) Idealna na świecidełka :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Cóż, nie każdy musi lubić dany kolor, ale warto się zmierzyć i nie odpuszczać :-)
    Całkiem ładna szkatułka wyszła, mimo że z niebieskim Ci nie po drodze :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Samozaparcie w kwestii udziału we wszystkich zadaniach godne podziwu! Tym bardziej, że kolor nie spasował. Danutka ma w Tobie wierną uczestniczkę zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Super dobrane kolorki dodają jej uroku:) śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ciekawe pudełko, nocna pajęczyna:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.