sobota, 14 lutego 2015

Kartki urodzinowe

Moje dwie dziewczyny,czyli córka i wnuczka w lutym obchodzą urodziny,więc zrobiłam im karteczki,a ponieważ muszą one odbyć bardzo daleką podróż,więc starałam się,żeby ich forma pozwoliła na w miarę bezkolizyjne jej przetrwanie.Dla córki kartka jest trochę starociowa i dość oszczędna,ale ona właśnie takie lubi.Wnusi zrobiłam kartkę pudełko według tego kursu  Hogaty ,to jest fajny pomysł,bo kartka zawiera sporo elementów,jest przestrzenna,a jednocześnie łatwa do złożenia .



Napis na tej kartce jest od Wikuchy ,bardzo dziękuję

8 komentarzy:

  1. Lucy, rewelacja w takich kartkach to ja się zakochuję, wszak dziś takie święto, że chyba mogę. Boxik dla wnusi prześliczny., a ta starociowa dla córki, oj, tylko powzdycham.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczności, obie super. Ale ta dla wnusi to już w ogóle, świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie prace są śliczne. Kartka romantyczna i delikatna a boxik radosny i bardzo pomysłowy.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie kartki piękne :-))) Bajkowa dla wnusi ma świetne kolory i grafikę a ta dla córy fajne tło i delikatne kwiaty :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam klimaty starociowe więc moje serducho jest po stronie kartki dla córci. Dla wnusi adekwatna do wieku i nastrojów..super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie kartki sa naprawdę cudowne.
    Dla córki jest elegancka i bardzo gustowna,a ta dla wnusi czarująca.
    Królewna w środku wygląda fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To dziewczynki się ucieszą....Buziaki pa....

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.