niedziela, 8 lutego 2015

Walentynki bez czerwonego

U Danusi  trwa wyzwanie walentynkowe,a jego tematem jest serce 3D,czyli przestrzenne,ale w żadnym wypadku nie może być czerwone,tego koloru może być najwyżej 5%. Takie zasady mi odpowiadają,bo patrzeć już na te walentynkowe czerwoności nie mogę.Ponieważ ostatnio bardzo mnie ciągnie do prac steampunkowych,więc postanowiłam,że takie będzie moje serce,sama je wycięłam z kartonu,kółka niestety nie są moje,tylko kupne,ale kwiatki to już moje dzieło.Z mediów użyłam gesso,farbki: ecoline , distress ,metaliczną i biel perłową,oraz kilka mgiełek, czerwone są tylko kryształki w środkach kwiatków,mam nadzieję,że Danusia zaliczy mi serce,więc idę podkarmić głodomora niebieskiego.



u tu banerek




51 komentarzy:

  1. Lucy serduszko jest cudowne,nawet nie pytaj czy zaliczyć skoro wszystko jest dopięte na ostatni guzik .Bardzo mi się ono podoba i te śliczne kwiatki z czerownym środkiem dopeniąją reszty.
    Kochana życzę powodzenia i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No serducho jak ta lala, super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nietuzinkowe i bardzo ciekawy pomysł na niezwykłe serducho takiego motywu jeszcze nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie moje.....Lubię te kolory......Pa.....

    OdpowiedzUsuń
  5. Kółka nie Twoje,ale serducho Twoje i ja jestem nim zachwycona;)
    Bomba i już;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne takie serducho:) super!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Orginalne serduszko,jeszcze takiego nie było;
    Pozdrawiam Marianna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne serce, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. FANTASTYCZNE! Bardzo,a le to bardzo mi się taka walentynka podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. FANTASTYCZNE! Bardzo,a le to bardzo mi się taka walentynka podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i bardzo ciekawe serduszko walentynkowe nie czerwone :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajne to Twoje serduszko. Takie męskie bym powiedziała. Fajny motyw te kółka i kolorki takie nietypowe. Z pewnością łamie pewne stereotypy dotyczące serca. Życzę powodzenia w głosowaniu i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie mechaniczne serduszko jakby tam były zawarte jakieś części od zegara. Bardzo pomysłowe i śliczne serduszko

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne :) Dzięki trybikom nadaje się pięknie dla mężczyzny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne mechaniczne serducho!

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie mechaniczne serducho, na pewno pracuje jak należy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Super serducho! Bardzo lubię takie prace, podobają mi się i są rzadkością:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne serduszko. I takie nie tuzinkowe. Swietny pomysł.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne, łał, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  20. Mechaniczne serce, bardzo fajnie wyszło:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale pomysłowe, prześliczne serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. W moim guście .pomysłowo ,precezyjnie do końca wykonane

    OdpowiedzUsuń
  23. Od czerwonych serc pewnie by nas w końcu zemdliło :-)
    Piękne jest to Twoje serce, pomysłowe, męskie, industrialne - jest moc :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo piękne serducho :)
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne , bo oinne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Serducho jak się patrzy! i bardzo ciekawa technika :)

    OdpowiedzUsuń
  27. To bardzo kreatywna praca. Serce jest zachwycające! Gratuluję pomysłu. Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję wspaniałego, ciekawego pomysłu na serduszko:) Jest fantastyczne i bardzo mi się podoba:) Kompozycja wspaniała i dopracowana w każdym calu:)
    Życzę powodzenia w wyzwaniu:) Pozdrawiam serdecznie:)Kasia

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudnie wyszło mediowe serducho Pięknie dobrane kolory ,a wzory w koła z zębami bardzo mi się podobają.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne serce. Takie męskie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pomysłowe piękne serducho :)))
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Absolutnie odjechane ;) podoba mi się aż tak że zostanę na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie pomysłowe ... wyszło super. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ladne :) I te wszystkie zebate kolka przypominaja zegar ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacja :) Jest to styl, który do mnie przemawia. Twoje serducho mnie zachwyciło. Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  36. Zatrybiłam. Suuuper serduszko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Super pomysł :) świetnie wygląda:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniały pomysł i super wykonanie!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  39. fajne serducho takie jakby mechaniczne

    OdpowiedzUsuń
  40. już dawno po walentynkach, ale takie serduszko można wykorzystywać cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wspaniale wykonane i do tego z przesłaniem. Te wykończenia świetnie obrazują jak bardzo złożonym mechanizmem jest ludzkie serce <3

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.