niedziela, 1 lutego 2015

Wiosenny recycling

Nie lubię zimy i to nawet nie chodzi o mrozy,ale bardzo mnie męczy i daje się we znaki brak światła,dlatego,kiedy zobaczyłam na blogu Ilonki kwiatowe wyzwanie będące wyrazem tęsknoty za wiosną,od razu postanowiłam się przyłączyć.Wprawdzie Ilona oczekuje prac oryginalnych,niespotykanych,ale mam nadzieję,że daruje mi tą moją prozaiczność.Miałam wianek jesienny,ale już mi się trochę opatrzył,a poza tym był już trochę za smutny.Zlikwidowałam wszystkie stare dodatki,dałam świeżą jutę,okręciłam zieloną siatką i nakleiłam kwiatków,powiesiłam w kuchni i od razu zrobiło się weselej,a oto mój wianek



i jeszcze banerek,a jak komuś spodoba się wyzwanie,to zapraszam na stronę Ilony,jeszcze ciągle można w nim wziąć udział,termin jest jeszcze daleki,więc jest czas na wykonanie pracy.



30 komentarzy:

  1. No i super , uwielbiam takie zmainy dekoracji , można ze starego wyczarowac coś nowego . Tobie to sie udało w 100%
    Powodzenia w wyzwaniu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Odnowiony ,przerobiony i wygląda pięknie .Nie ma to jak przeróbka starego na nowe.
    Powodzenia w wyzwaniu u Ilonki.
    Buziaki Lucy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki śliczny i radosny wianuszek! Nawet motylek przysiadł. Fantastyczny pomysł na rozweselenie tych smutnych, zimowych dni. Ja też już bardzo tęsknie za wiosną i słońcem.
    Miłego dnia Lucy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach wiosny można wyczuć. przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No u masz wiosenną kuchnię -kolorowy,wesoły i śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło rewelacyjnie - podziwiam :). Pozdrawiam serdecznie. Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny,wiosenny az miło popatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki wspaniale ukręcony wianek. Prawdziwa wiosna u Ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się prezentuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super praca taka pomysłowa oraz ładna . I mam pytanko... gdzie można kupić jutę ? Trzymam w swojej graciarni znaleziony kawałek wypranego starego , worka bo szkoda wyrzucić ale chętnie bym kupiła nową . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. I wyszło super, wspaniały wiosenny wianek powstał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piekny wianek, prawdziwie wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny wianek, od razu czuć powiew świeżości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie ma to jak recykling!
    coś starego, coś nowego... i za parę groszy zmiana dekoracji :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny i kolorowy wianek.Różnorodność kwiatów,fajne dodatki,nic dodać nic ująć.Gratuluje pięknej pracy i życzę powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wianuszek piękny:)) Od razu czuć wiosnę :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. No i oczywiście piękności wyszły, miło sie w kuchni pewnie zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja właśnie o wianuszku pomyślałam- a tu takie cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wianuszek:) Wprost na powitanie i zachętę dla wiosny żeby szybciutko przyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wianki zawsze mi sie podobaja w tym przypadku nie jest inaczej :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiosenny z kwiatami i z malutkim motylem :) bardzo ładny wianek

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolorowo i wiosennie, ach gdzie ta wiosna...

    OdpowiedzUsuń
  23. super pomysł i piękne wykonanie ;) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Metamorfoza z jesiennej wersji na wiosenną -świetna. Jest teraz kolorowo, wiosennie i uroczo:)
    Coś czuję,że wraz ze zmianą pory roku wianek będzie przechodził kolejne metamorfozy;)
    Życzę powodzenia w wyzwaniu:) Pozdrawiam cieplutko:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki on wiosenny :) Świetnie wygląda, wprowadza taki dobry nastrój. gratuluje pomysłu i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł na zmiany pory roku :) Mam nadzieję, że przywołasz w końcu tą wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.