poniedziałek, 2 lutego 2015

Wymianka--serce

Biorę udział w wymiance  ArtGrupy ATC temat-- serce.Technika,materiał i wykonanie jest całkowicie dowolne,ważny jest tylko motyw serca.Ja zrobiłam mały,walentynkowy albumik,użyłam do jego wykonania papierów "Zakochany Holmes",po jednej stronie jest kieszonka z tagami,po drugiej miejsce na zdjęcie,niestety kształt serca spowodował,że tylko w ten sposób mogłam go połączyć,dlatego kieszonki są trochę"do góry nogami",ale to nie przeszkadza w użytkowaniu.





13 komentarzy:

  1. Lucy, bardzo fajny albumik. Nie przejmuj się, że do góry nogami kieszonki, ale za to jakie pojemne. Zajrzyj na blog" Jadwiga sercem tworzone", tam jest podobne serducho, tylko grubaśne i przyozdobione, że klękajcie narody, jaki cudny. Jadzia, też połączyła tak, jak Ty.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne! Piękny prezent będzie miała Twoja para ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super, pomysłowe i śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ło matulu... ale ful wypas - jest superowe! Kieszonki extra pomysłowy bonus!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow super moje nie jest tak efektowne. Ja mam wysłać do ciebie moje serce podaj adres na agawuj@10g.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. to serce z sekretami jest genialne :)
    ileż tajemnic można tam schować!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i pomysłowe serduszko;Pozdrawiam Marianna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycające! Jako szczęśliwa właścicielka tego cuda, mogę powiedzieć, że w rzeczywistości jest jeszcze cudowniejsze :) Pozdrawiam, Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny album !!! świetny pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.