wtorek, 3 marca 2015

Bajkowa wymianka kartkowa---luty

W lutym w naszej wymiance kartkowej zorganizowanej przez Lidkę z Misiowego Zakątka królowały dalmatyńczyki.Nie wstawiałam do tej pory swojej kartki,bo nie wiedziałam,czy dotarła ona do adresatki,niestety do tej pory nie wiem,ale ponieważ lutowy etap mamy zakończony,więc pokazuję co zrobiłam i co dostałam,to jest kartka którą zrobiłam na to wyzwanie i muszę się pochwalić,że w głosowaniu zdobyłam dużo punktów,co daje mi prawo do wyboru bajki na maj,jestem bardzo szczęśliwa i dumna



Kartka jest zrobiona według tego kursu  Hogaty



A taką piękną kartkę dostałam od  Ewy

zdjęcie pochodzi z Misiowego Zakątka,bo wieczorem nie dałam rady zrobić wystarczająco dobrego,a chciałam ją wreszcie pokazać,"na żywo" jest jeszcze piękniejsza,bardzo fajna jest ta wymianka,już się nie mogę doczekać następnego miesiąca,jeżeli ktoś miałby ochotę,to zapisać się można do 10.03 zapraszamy

8 komentarzy:

  1. Hej. Tak karteczka dotarła do mnie cała i nie zniszczona :) Miałam pisać, ale mam ostatnio małe zamieszanie w pracy i jak już przychodzę do domu to myślę już tylko o spaniu... I karteczka bardzo mi się podobała. I bardzo dziękuję za pozostałe dodaki do karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje I miesca , jak najbardziej zasłuzone bo karteczka jest świetna, a ta którą dostałas równie piekna. Fajne karteczki powstały. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję pierwszego miejsca w tym miesiącu. Śliczną karteczkę zrobiłaś i super kartkę dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie karteczki sa sliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace, bardzo pomysłowe ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.