niedziela, 8 marca 2015

Jajka trochę inaczej

Przeróżnych jajek robionych techniką decoupage i zawieszek w których zrobieniu wykorzystałam inne techniki,mam w domu sporo,więc w tym roku postanowiłam nic nie robić,ale jak wiadomo,dobrymi chęciami jest piekło wybrukowane.Moje postanowienie okazało się łatwe do złamania,jak tylko wpadły w moje ręce jajka styropianowe,ale pomyślałam,że skoro już nie dotrzymuję słowa danego sobie,to niech chociaż te jajka będą inne.Powycinałam ze starych koronek kwiaty i różne wzorki,użyłam ćwieków,pereł w płynie i dużo różnych mgiełek i innych mediów i z tej zabawy wyszły mi takie jajka.Wiem,że wcale nie są świąteczne,ale podobają mi się i chyba zrobię jeszcze kilka takich










A ponieważ u Ilonki jest wyzwanie na świąteczną ozdobę,więc je zgłaszam

A to jest banerek wyzwania

25 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie Ci wyszły te jajeczka, Takie oryginalne i super kolory mają. Ja chyba dwa lata temu robiłam smocze jaja. Tez nie były świąteczne ale mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie sie podobają,są oryginalne i niepowtarzalne,a kto powiedział,że muszą być w kwiatuszki czy zygzaki?
    Takie są bardzo ciekawe;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne jajeczka, są inne i takie właśnie mają być;)
    Pozdrawiam Marianna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne podejście do pisanki . kto powiedział że wszystkie musza być kolorowe , i z kurczakiem . takie inne też maja swój niepowtarzalny urok. Fajny pomysł na wykorzystanie różnych dziwnych resztek , których szkoda wyrzucić.
    Powodzenia w głosowaniu u Ilonki .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super....Bardzo lubię jajeczka inne niż wszystkie...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie one są świąteczne,każdy ma jakąś wizje dokoracji świątecznych,
    te jajka są nipowtarzalne;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jajka piękne, bardzo fajny efekt wyszedł:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się też podobają ,przede wszystkim za tą inność i za to ,że
    nie są takie kwiatuszkowe,kurczaczkowe itp.
    Powodzenia u Ilonki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i to jest fajne w hand made- robimy to co nam sie podoba:)
    fane jaja szczególnie to z wykorzystaniem koronki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo oryginalne i bardzo ciekawie je wykonałaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł, bardzo oryginalne jaja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wystarczą chęci , by stworzyć coś cudownego :) Świetne kolorki , bardzo oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dość nowoczesne podejście do pisanek

    OdpowiedzUsuń
  14. Kojarzą mi się ze średniowiecznym zamczyskiem, są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w tamtym roku robiłam podobny jajca, Twoje bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na niebanalne pisanki. Są ciekawe, oryginalne i spodobały mi się.
    Życzę powodzenia u Ilonki:) Pozdrawiam serdecznie:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  17. NIepowtarzalne, i też mają swój urok!!! Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądają jak skamieniałe. Świetny efekt i wspaniała praca.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oryginalne mediowe jajca!! Wyglądają jak stare żeliwo, super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.