niedziela, 15 marca 2015

Zawieszka

Na ArtGrupie wymieniamy się zawieszkami na drzwi.Tak się szczęśliwie złożyło,że wymieniam się  z Jolą,a ponieważ pochodzimy z tego samego miasta,więc nie tylko "zaoszczędziłyśmy" na znaczkach,ale co najważniejsze mogłyśmy się wreszcie choć na chwilę spotkać,co w ogólnym zabieganiu,dość rzadko nam się zdarza.Ja zrobiłam dla Joli taką zawieszkę






Zdjęcia nie są udane,bo zrobiłam je i nie sprawdziłam od razu jak wyszły,a zawieszkę już oddałam,od Joli dostałam takie cudo.
Zdjęcia pochodzą z blogu Joli,bo jeszcze jest rano i nie bardzo mam jak zrobić swoich,a potem mogę nie mieć kiedy,a chcę się już pochwalić tym cudem.Oprócz pięknej zawieszki Jola przywiozła mi Big Shota i cały segregator wykrojników,więc kilka najbliższych dni będę ciąć na całego,jeszcze raz bardzo Ci dziękuję.Prawda jaka piękna i w dodatku praktyczna zawieszka,nie muszę nic tłumaczyć,od razu widać czy jestem zajęta,czy nie


7 komentarzy:

  1. Wspaniałe zawieszki, obie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawieszka na żywo wygląda jeszcze lepiej niż na zdjęciach, Jest cudowna, pokochałąm ją od pierwszego spojrzenia :)
    A ile jeszcze koronek - koroneczek i innych przydsi od Lucy dostałam ) Cudowna to była wymianka Lucy, jeszcze raz bardzo dziękuję :)
    No i przecież... Spotkałyśmy się w końcu i poplotkowałyśmy :) Trzeba to koniecznie powtórzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł i wykonanie, a hasło - super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna zawieszka, bardzo fajny napis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zawieszka !!! bardzo się cieszę,ze miałyście udane spotkanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zawieszki,bardzo klimatyczne ♥

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.