niedziela, 22 marca 2015

Zielony marzec w cyklicznych kolorkach








Ostatnio mało mnie na blogu,ciepło się zrobiło i trzeba więcej czasu spędzić z dziećmi na podwórku,a do naszej trójki dwie osoby są niezbędne,ale się trochę zmobilizowałam i wreszcie zrobiłam pracę na cykliczne kolorki u Danusi.Mąż mojej bratanicy ma warsztat stolarski i za każdym razem jak nas odwiedzają,przywożą mi swoje wyroby.To są szkatułki,zawieszki i temu podobne rzeczy.Jak byli ostatnio to dostałam piękną szkatułkę,dużego koguta i konika-zawieszkę.Trochę to wszystko poleżało,ale postanowiłam się wziąć do pracy i na pierwszy ogień poszedł konik.Ponieważ jest dla mojego wnuczka,więc wybrałam trzeci zestaw--zielony-szary-żółty,a ponieważ to dwulatek,więc nie było mowy o żadnej abstrakcji,tylko realistyczne{w miarę}potraktowanie tematu,jutro wnuczek wróci do domu,to oceni,czy się babce udało,a tymczasem poddaję to pod ocenę waszą.Jeżeli chodzi o zieleń to bardzo lubię,przede wszystkim dlatego,że jest to kolor wiosny mojej ulubionej pory roku,ciuchów mam mało w tym odcieniu,ale w domu elementy wystroju to już się znajdą.Bardzo lubię wszelką zieleninę na talerzu,zielony las i trawkę i piosenkę"Zielono mi,szmaragdowo",a zielonych papierków i różnych dodatków też mam,a to moja praca
Seledyn pasuje mi do do szarości,czarnego i białego,oraz do różnych odcieni zieleni.


Grzywa,ogon i siodło jest wycięte z papieru scrapowego,wszystko polakierowane,dlatego tak się błyszczy na zdjęciu,a teraz idę podtuczyć Stefana,mam nadzieję,że będzie chętny do przełknięcia konika.

a tu banerek,zapraszam do oglądania,bo prawdziwe cuda można tu zobaczyć


                          

                            

44 komentarze:

  1. Ale fajny ten konik wyszedł. Jak to dobrze mieć takich znajomych , oj ale bym chciała , decu uwielbia drewienka. Myślę że wnusio będzie bardzo zadolony .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pewna, że wnusio będzie zachwycony. Konik wygląda fantastycznie! Gratuluję pomysłu i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Konik jest cudny! :) szalenie podoba mi się pomysł na taką zawieszkę!
    super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny i sympatyczny konik :) Dobrze mu z oczu patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny konik,wygląda jak zawieszka na choinke taka z dawnych czasów:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł i wykonanie, wnusio będzie zachwycony :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Super konik! Pięknie go zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo sympatyczny kolor, świetnie mu pasuje zielony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajny, super wygląda w tej zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wnusio na pewno będzie zachwycony. Uroczy konik.

    OdpowiedzUsuń
  11. Konik na biegunach... śliczny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Super konik wyszedł - a może jednorożec? ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny koniczek w fajnym zielonym kolorku :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kapitalny konik ,ślicznie zielony.
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny konik ,świetnie dobrałaś kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Udało się , udało :) Wnuczek na pewno będzie zadowolony ze ślicznego konika :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super konik :)
    Pozdrawiam serdecznie :)***

    OdpowiedzUsuń
  18. Uroczy konik :) pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo słodziaśny- lubię takie koniki z drewna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wnuczek napewno zadowolony, bo konik super wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wnusio zapewne będzie/jest zachwycony. Konik jest uroczy. Naprawdę, nie ma to jak drewniane zabawki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna robota, na pewno stanie się ukochaną zabawką ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo sympatyczny koniś:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super konik, śliczna zabawka. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny konik, bardzo ładnie mu w zielonym :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny konik, a wnusio będzie zadowolony i nagrodzi babcię buziaczkiem.

    OdpowiedzUsuń
  27. Uroczy konik - budzi skojarzenia z beztroskimi czasami dzieciństwa:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super konik :) Powinien się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny konik! Kolorki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Konik wyszedł ślicznie:)
    Na pewno wnuczkowi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny konik, wnuczek na pewno doceni Twoją pracę :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny konik! :-) Podobają mi się kolory!

    OdpowiedzUsuń
  33. Konik jest superaśny i z pewnością spodoba się wnuczkowi.
    Pozdrawiam cieplutko :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  34. Ooo, ale fajny jest :-) ślicznie Ci wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  35. Ooo, ale fajny jest :-) ślicznie Ci wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam drewniane koniki. Wnuczek z pewnością będzie zachwycony zielonym wierzchowcem;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kucyk rewelacyjny ,kolory pięknie dobrane :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.