wtorek, 28 kwietnia 2015

Bajkowa wymianka kartkowa--kwiecień

W kwietniu w naszej wymiance,organizowanej przez Czarną Damę króluje  Kubuś Puchatek.Moja kartka po pewnych perypetiach dotarła wreszcie do rąk mojej pary wymiankowej,czyli do Chwilotrwaj,więc wreszcie mogę pokazać jak wyszła.Tym razem postanowiłam,że moja kartka będzie nawiązywała do bajki o Puchatku,ale nie użyłam obrazka z Kubusiem,tylko zrobiłam słoiczek miodku,nieodłącznego atrybutu misia i wygląda ona tak




Ja dostałam prześliczną,cudownie wyhaftowaną kartkę od Małgoś13

Prawda jaka śliczna ?

5 komentarzy:

  1. Lucy, obie karteczki cudne. Macie niewiarygodne pomysły na ich tworzenie. Zazdroszczę.)
    Pozdrawiam cieplutko.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł miałaś na swoją karteczkę, od razu ślinka cieknie na miodzik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowe i bajeczne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.