sobota, 11 kwietnia 2015

Cykliczne kolorki--kwiecień

W tym miesiącu w Cyklicznych kolorkach u Danutki robimy prace fioletowe,minimum 50% tego koloru,reszta dowolnie.Osobiście lubię ten kolor,mam kilka bluzek w różnych odcieniach fioletu,lubię go jako dodatek ubraniowy i w małych ilościach mieszkaniowy,lubię fioletowe kwiaty,czyli ogólnie fiolet mi odpowiada.Jeżeli chodzi o Stefana to  myślę,że odpowiednim kumplem dla niego byłby krokodyl,w końcu Stefan to taki pożeracz naszych prac,niech więc do towarzystwa ma drugiego pożeracza.Na wyzwanie zrobiłam,a właściwie wykończyłam pudełeczko drewniane,które stało zaczęte i zapomniane,okleiłam je papierkami,dodałam różyczki też papierowe,a środek pomalowałam.Przy robieniu zdjęć namęczyłam się okropnie,bo wychodziło mi różowe pudełko,dopiero jak zmieniłam tło z niebieskiego na zielone,okazało się,że wreszcie kolor jest taki jak w naturze.

tak wyglądało przed

a tak teraz




a tu jest banek,wystarczy kliknąć i można pooglądać piękne prace

59 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalne pudełko, takie z dawnej epoki, kiedyś takie były piórniki szkolne; chodzi mi o wysuwaną pokrywkę/ . Wspaniale go udekorowałaś.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba. Sama szkatułka, wzór deseczek ,no i ten kwiat, ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudeko wyszło genianie jest śliczne. Efekt deski rewelacja a juz te kwiaty dopeniły całośći.
    A ja mam pytanko , co trzeba zobić , żeby klikniecie w obrazek przekierowało pod linka ???
    Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po dodaniu obrazka do postu, trzeba go zaznaczyć i u góry wcisnąć "link" i tam wpisac gdzie ma kierować.

      Usuń
  4. Zdecydowanie teraz wygląda suuuuuuuperowo!!!!!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna metamorfoza pudełko jest śliczne zastosowane dekory nadały ciekawego charakteru

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna praca....a prom areny to kwestia łącze cudnie zlewają sie i jakoś tam idzie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda po zmianie super pięknie mu w tym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapitalna metamorfoza!!! Pudełeczko wygląda cudnie:) Uzyskałaś fantastyczny efekt "deski" , natomiast kwiaty są jak wisienka na torcie.
    Pozdrawiam serdecznie :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna przemiana pudełeczka! WYgląda uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie Ci wyszło te pudełeczko i podoba mi się efekt deski jest fantastyczny:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. pudełko genialne i bardzo mi sie podoba- tym bardziej że właśnie zaczęłyśmy sie uczyć decu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pudełeczko jest prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjna metamorfoza!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachwyciło mnie to pudełeczko :) Cudne ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. prześliczne pudełeczko, zapraszam na wyzwanie kwiatowe http://kreatywnybazarek.blogspot.com/2015/04/kwietniowe-wyzwanie-kwiatowe.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne pudełeczko Ci wyszło, dobrze, ze je okleiłaś, bo nabrało zupełnie innego wyglądu. Dałaś mu drugie życie :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne są te deskowe papierki :) Na Twoim pudełku wyglądają genialnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba nowe oblicze tego pudełeczka. Jest urocze, eleganckie i wygląda bardzo dekoracyjnie. Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pudełko wyszło super, fajnie wyglądają te jakby drapania, jakby pudełko miało już kilka dobrych lat, świetne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pudełko.
    Ja też miałam problem ze sfotografowaniem fioletowego koloru, za każdym razem wychodził inny niż w rzeczywistości. Zmieniałam tła, ale o zielonym nie pomyślałam :) Dobra rada na przyszłość, bo nie wiadomo czy Danusia za jakiś czas nie powtórzy fioletowego koloru :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne pudełko, bardzo podoba mi się efekt spękań. Róże fantastycznie dopasowane. To pudełko ma duszę i charakter!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne jest to pudełeczko, deski są piękne i kolorek mój ulubiony:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lucy muszę przyznać ,że ja jestem zachwycona tym pudełeczkiem .
    Jest zarąbiste a spękania wyszły kapitanie.
    Super,że znów znalazłaś troszkę czasu na moją zabawę .
    Rozumiem ,że w maju też Ciebie nie zabraknie .
    Pozdróweczka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale fajny bibelot się zrobił!
    na przydasie ;-D

    OdpowiedzUsuń
  25. Pudełeczko super :) Troche zorganizowaloby moją szufladę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne .... super wygląda . Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  27. Niezwykle udane to pudełko - róże ślicznie je zdobią. A najfajniejsze jest zdjęcie przed - pokazuje, ile można uzyskać z zupełnie przeciętnej rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Och! Jakie piękne puzderko! :) jest prześlicznie zrobione i te fiolety naprawdę dają czadu! :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna metamorfoza. Fajnie Ci wyszły spękania - wyglądają bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna metamorfoza, bardzo podoba mi się efekt starego, spękanego drewna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne pudełko:) Efekt drewna jest rewelacyjny! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. O, jaki fajny kształt pudełeczka, nie widziałam takich, a sposób ozdobienia- te deseczki wyglądają jak prawdziwe. Super!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo urokliwe pudełko wyszło!!! Brawo

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudownie ozdobiłaś to pudełeczko;) Wygląda prześlicznie;) pozdrawiam Cię gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne pudełeczko i ile skarbów można tam schować.

    OdpowiedzUsuń
  36. Pudełko na fioletowe skarby :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie ozdobiłaś to pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pudełko wyszło ekstra. Efekt desek genialny. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne pudełeczko. Bardzo pięknie skomponowane, te różyczki ślicznie się na nim prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ślicznie wyszło pudełko, te spękania są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow! Bardzo ładne pudełeczko, ślicznie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  42. Zmiana zdecydowanie na plus , bardzo mi sie podoba
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Pudełeczko pięknie udekorowane,wygląda jakby było z prawdziwych deseczek :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Pudełko jest piękne! Rozumiem Twoje walki o odpowiednie zdjęcie - ładne i poprawnie oddające kolory... Nieraz trzeba się dużo napstrykać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne pudełeczko, efektownie ozdobione. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.