niedziela, 3 maja 2015

Art Żurnal 2015-moje miejsce

Biorę udział w projekcie Art Żurnal ,na blogu Kawa i Nożyczki ,bardzo mi się tam podoba,bo podstawowa zasada jest taka,że nie wolno się stresować terminami,każdą pracę można dodać w dowolnym momencie,co właśnie  czynię.Marcowy temat brzmiał "Moje miejsce",a jedyne wytyczne to minimalizm.Zastanawiałam się,jak określić swoje miejsce i w dodatku w minimalistycznej formie i uświadomiłam sobie,że u mnie w domu zawsze jakoś tak było,że dzieci miały swoje pokoje,mąż zrobił sobie warsztat w piwnicy,a ja nigdy  nie miałam jakiegoś osobistego kąta,który byłby tylko mój.Kiedy dzieci dorosły,dom opustoszał,a ja zaczęłam bawić się papierkami i rozkładać swoje "zabawki"na stole,mój małżonek wreszcie pomyślał i znalazł mi miejsce na biurko,półki,komputer i teraz jest to właśnie moje miejsce,o czym wie nawet mój wnuczek. Tu robię swoje prace,tu piję kawę,czytam książkę,lub gapię się w komputer.



Minimalizm jest,bo właściwie dałam tylko zdjęcie i napisy.

4 komentarze:

  1. Każdy powinien mieć takie miejsce,gdzie może pobałaganić,porobić to co chce,wyciszyć się.
    Dziwi mnie,że nic o tym miejscu nie wie Twój wnuczek,musisz się nieźle maskować;))
    Nie rozumiem idei art jurnala,ale ten minimalizm mi się podoba i ten wpis rozumiem;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wnuczek doskonale wie o tym miejscu,tylko,pomimo swoich dwóch lat rozumie,że tam nie może nic ruszać,chyba że z babcią

      Usuń
  2. Ja podobnie jak Ilonka za diabła nie rozumiem o co chodzi w tych wpisach art jurnala, ale swoje miejsce na ziemi to ja rozumiem :-) I podobnie jak Ty czekałam na nie az moje dzieci sie usamodzielnią, Tez takie mam , aczkolwiek czasem musze się nim dzielic z córką jak odwiedza swój rodzinny dom :-).
    Pozdrawiam serdecznie i dziekuję za wizytęu mnie .

    OdpowiedzUsuń
  3. marzy mi sie takowe... na razie muszę wyczyniać harce na kuchennym stole :-)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.