sobota, 23 maja 2015

Bajkowa wymianka kartkowa--maj

Ostatnio mało było mnie na blogu,ale niestety moje "okno na świat",czyli komputer zastrajkował,mogłam pozaglądać na blogi,ale już komentarza pomimo najszczerszych chęci wstawić nie mogłam,tak samo jak nie mogłam wstawić posta.Mój osobisty naprawiacz komputera nie mógł się za niego zabrać tak szybko jakbym ja chciała i tak minęło trochę czasu,ale na szczęście już wszystko gra i mogę nadrabiać wszystkie zaległości.
W naszej comiesięcznej wymiance bajkowej organizowanej przez Czarną Damę  przyszedł czas na Kopciuszka,którego sama mogłam wybrać,swoją karteczkę wysyłałam ,zresztą już po raz drugi,do Milki Chmiel,a ponieważ kartka już dotarła,więc mogę ją pokazać





Wszystkie piękne ażurowe wycinanki zawdzięczam  Joli-Zoli ,która co jakiś czas,z dobroci serca zostawia mi na kilka dni swojego  big shota,żebym mogła sobie zrobić zaopatrzenie w wycinanki,część kwiatków robiłam sama,część jest kupna,Kopciuszek a właściwie jego zdjęcie jest z internetu,ale sukienkę sama obsypałam brokatem i dodałam trochę tiulu,
życzę pięknej niedzieli,pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka Lucynko! Suknia wygląda jak obsypana gwiezdnym pyłek - bajkowo i romantycznie. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetną karteczkę przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna karteczka, delikatna. Kopciuszek w zaczarowanej sukni:)
    Ja też mam ochotę na robienie karteczek, ale to chyba nie moja bajka:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka, te różyczki, listeczki, brokat... w takich szczególikach właśnie tkwi cały sekret piękna kartki :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.