piątek, 8 maja 2015

Cykliczne kolorki --maj

W maju  w cyklicznych kolorkach Danusia zaserwowała nam jako "danie główne" kolor ecru i jego różne odcienie,w ilości oczywiście 50% minimum,a pozostałe kolory do wyboru.Osobiście lubię ten kolor,przede wszystkim w dodatkach i mieszkaniowych i ubraniowych,często robię też prace z jego udziałem.Jest cieplejszy niż czysto biały,w mieszkaniu wygląda przytulniej,w ubraniach też ociepla wizerunek.
Na pytanie o plusy i minusy zabawy w kolorki odpowiadam tak---minusów nie znajduję,bo odpowiada mi tu wszystko,nawet trzymanie się regulaminu,bo lubię mieć wszystko poukładane.Jeżeli chodzi o plusy,to widzę ich wiele,przede wszystkim,trzeba co miesiąc ruszyć łepetyną i coś pokombinować,a to nigdy nikomu jeszcze nie zaszkodziło,wręcz przeciwnie.Dzięki wędrowaniu po blogach trafiłam na wiele interesujących osób,które prowadzą ciekawe blogi i są mi że tak powiem,bliższe kategorią wiekową,dzięki czemu stwierdziłam,że babcia przy papierkach i komputerze to nie żaden wyjątek,tylko,dzięki bogu normalna sprawa.Miło jest też ,że częściej  ktoś zajrzy do mnie i to nie tylko przy okazji kolejnego kolorku.Tak więc podoba mi się ta zabawa i mam nadzieję,że Danusia już myśli o następnej.
Strasznie się rozpisałam więc już tylko praca,w tym miesiącu też pudełko,ale dużo większe,właściwie taka szkatułka,wykonana jest z płyty MDF .Niedawno zauroczyła mnie serwetka z dziewczynką,niestety po dokładnym wycięciu motywu i naklejeniu okazało się,że po prostu wygląda źle,więc naklejony obrazek zmoczyłam lekko wodą i poszarpałam trochę brzegi,żeby wyglądał bardziej staro,a brzegi postarzyłam tuszami distress.Zdjęć sporo,bo nie mogłam się zdecydować,które wybrać



ponieważ na zdjęciu szkatuła wydawała mi się bardzo biała,więc dla porównania położyłam na niej białą butelkę






 I jeszcze banerek i pozdrawiam wszystkich i dzięki za wytrwałość



56 komentarzy:

  1. Kochana to jest cudne,nawet jak byś białej butelki nie położyła to i tak bym wiedziała,że to ten kolorek o jaki chodzi.Wyszło ślicznie,subtelnie,z gustem i dobrym smakiem .
    Dobra robota Lucy.
    Pozdrawiam i słonecznego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No no no, szkatułka wygląda teraz prześlicznie. Kolorek jak najbardziej jej pasuje, do tego świetnie dobrany wzór, teraz tylko chowac do niej swoje skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna szkatułka z przepieknym motywem , te róże w narozników rewelacja i to postaranie wyszło Ci genialnie. Powiem szczerza , że jeszcze sie nie pokusiłam na nie. Jakos wydaje mi sie , że nie spelni moich oczekiwań. Bardzo mi sie ta szkatułka podoba.
    Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia zyczę

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkatuła jest rewelacyjna, bardzo ładnie wykonana i z fajnie dobranymi motywami :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkatułka jest piękna. Ten kształt i wykonanie...normalnie poezja!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna, romantyczna komódka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkatułka bardzo fajna te kwiatuszki w rogu dodają jej uroku pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna szkatułka, taki antyczny mebelek. Postarzanie wyszło świetnie. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna, dopieszczona w każdym detalu praca!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudna!!!Dla mnie bomba;)Uwielbiam takie motywy,a tak ślicznie ją wykończyłaś,że miło popatrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna praca:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojjj! Jak ja lubię takie skrzyneczki, a jeszcze TAK przyozdobiona:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna szkatuła! Bardzo podobają mi się te postarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow ale piękna szkatułka - uwielbiam takie klimaty! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo się napracowałaś, super efekt

    OdpowiedzUsuń
  16. szkatułka jest prześliczna, zapraszam na wyzwanie kwiatowe http://kreatywnybazarek.blogspot.com/2015/05/majowe-wyzwanie-kwiatowe.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Lucy! Bardzo piękna szkatułka. Zdolna z Ciebie babka i fantastyczna Babcia zaglądająca do komputera:) Możemy podać sobie dłonie:) Jesteśmy BABCIAMI XXI wieku:) Pozdrawiam serdecznie z zalanej deszczem Lubelszczyzny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny motyw, cudowna szkatułka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocza komódko - szkatuła na drobiazgi. Romantyczne różyczki dodają uroku.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ladna :) juz widze w niej swoje szpargaly :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkatułka jest piękna! Super wyglądają i te różyczki i te postarzenia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna szkatułka, aż mi się takiej zachciało:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudeńko, nie moge oderwać oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale ładne, już ją uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale ładne, już ją uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna szkatułka bardzo mi się podoba ... super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna szkatułka, różane motywy i postarzenia dodają jej charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudeńko! :) Wygląda przepięknie! :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. szkatułka jest cudna!!
    musimy pomyśleć o postarzaniu w kolejnych krokach, bo efekt mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna szkatułka, chciałoby się taką mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna szkatułka:) Forma, kolor, zdobienie - prześliczne! Pozdrawiam, Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna już zaliczam do kochania w kolorze ecru :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajna ta szkatułka, aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudna szkatułka, uwielbiam takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochana szkatułka MEGA!!!! Ze tak napiszę po młodzieżowemu.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jakże ja uwielbiam takie szufladkowe szkatułki. Gdzieżeś Ty kobito takie cudo znalazła, bo o ozdobienie superanckie to wiem, że sama się postarałaś. Jest genialna pod każdym względem.)

    OdpowiedzUsuń
  37. Szkatułka jest śliczna i bardzo romantyczna! Pięknie to zrobiłaś Lucynko. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Szkatułka w stylu vintage - piękna i romantyczna:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. przepiękna szkatułka taka delikatna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękna szkatułka :) Delikatna, elegancka i po prostu śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna szkatułka, a styl jej wykonania ogromnie mi się podoba - lubię takie przetarcia i postarzenia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. pięknie wykonana i ma klimacik :-)
    choć sam kształt to rokokoko , za którym nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  43. też nie mogę się zdecydować które zdjęcia wybrać ;) szkatułka prezentuje się pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo mi się podoba dopasowanie motywu do kształtu szkatułki. Ładnie to ze sobą współgra, idealnie z kolorem i rózyczkami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękna szkatułka! ozdobiona wygląda jeszcze piękniej:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna szkatułka idealna na biżuterię i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo piękna i elegancka szkatułka

    OdpowiedzUsuń
  48. Szkatułka rewelacyjna. Dopracowana w najmniejszym detalu. Motywy różyczek uwielbiam cudna po prostu i już.

    OdpowiedzUsuń
  49. super ta szkatułeczka wyszła- widać ecru, nawet bez białej butelki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczna szkatułka z cudnymi postarzeniami:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Szkatułka jest czarująca,bardzo piękne postarzona,prezentuje się rewelacyjnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.