sobota, 27 czerwca 2015

Bajkowa wymianka--czerwiec

W czerwcu królową naszej bajkowej wymianki jest Śnieżka,ja zrobiłam kartkę dla Ani T. i wygląda ona tak





pierwszy raz robiłam kartkę w tej formie,


Swoją karteczkę dostałam od Eluni,która robi je na  pergaminie  i jest to prawdziwe dzieło sztuki,Elunia w głosowaniach już kilkakrotnie wygrała ze swoimi karteczkami,a ja teraz mam taką  na własność,proszę podziwiajcie

Jeżeli ktoś ma ochotę zobaczyć wszystkie kartki,to proszę zajrzeć TU ,każdy może też zagłosować,zapraszam,tam są prawdziwe cuda

8 komentarzy:

  1. Karteczkę zrobiłaś przepiękną. Dotarła cała i zdrowa i teraz pięknie się prezentuje na honorowym miejscu na półce :) Pozdrawiam i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach i zapomniałam dodać, że baardzo dziękuję za przydasie :)

      Usuń
  2. Obiek karteczki są przepiekne i na obie oddałm swój głos :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest Twoja karteczka, a jaki ma ładny środek, dopiero teraz mogłam go zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne karteczki, obie:) Miałaś fajny pomysł z tym jabłuszkiem. Bardzo mi się podoba:)
    Miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna wymianka, a karteczki zachwycające:))

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne karteczki i nazwa super - bajkowa wymianka - serdeczności ślę marii

    OdpowiedzUsuń
  7. też mi się podoba pomysł z jabłuszkiem, bardzo wymowne :-D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.