sobota, 6 czerwca 2015

Żółty czerwiec

W czerwcu u Danusi bawimy się w kolorze żółtym, ale z dodatkiem czarnego lub bordowego.Podoba mi się taki zestaw,ogólnie żółty lubię,ale w dodatkach  domowych i w niewielkim stopniu ubraniowych.Lubię też wszystkie żółte kwiaty,piasek i słoneczko,a także owoce.
W tym miesiącu Danusia pyta z czym się nam ten kolor kojarzy,no mnie raczej nie z tym bananem,dla mnie żółty to czasy zamierzchłej młodości,wakacji i wody.Mój tata,stolarz z zawodu zawsze miał łódkę,którą sam zrobił. Ostróda leży nad jeziorami i ma też je w środku miasta,więc taka łódka to dość popularny środek lokomocji,przynajmniej w czasach jak byłam bardzo młoda,spędzałam na niej każdą wolną chwilę wakacji.Pływając po jeziorze zawsze zrywaliśmy żółte lilie wodne,teraz wiem,że jest to grążel żółty,wtedy były lilie,a robiliśmy z nich bukiety i korale,a ten grążel wygląda tak,dla tych co nie wiedzą

i to właśnie moje skojarzenia z żółtym,młodość,wakacje i ogólnie szczęśliwe,beztroskie  chwile

A teraz wreszcie czas na czerwcową pracę,zrobiłam podpórkę pod książki,lub kartki,zapomniałam zrobić zdjęcia przed,ale była obdrapana,trochę zardzewiała,bo jest metalowa,teraz wygląda tak

wybrałam opcję bordową,choć tu wygląda jak brąz,ale jest bordo

a to zastosowanie








i jeszcze banerek
http://danutka38.blogspot.com/2015/06/cykliczne-kolorki-u-danutki-czerwiec.html
Pozdrawiam,mam nadzieję,że mocno was nie zanudziłam

54 komentarze:

  1. Wydaje mi się,że w kolorkach jeszcze podpórki nie było dzięki temu zestawieniu bardzo ładnie się prezentuje nie wiem jak było przed,ale po jest super

    OdpowiedzUsuń
  2. Dość nietypowa ta Twoja podpórka na książkę, w takim kształcie widzę pierwszy raz, ale skoro taką gdzieś dorwałaś, to przemianę super jej zafundowałaś. W tych kolorkach jest jej " do twarzy", jeśli rzecz twarz posiada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna podpóreczka. Bardzo ładnie ją "ubrałaś" Bardzo mi się podoba ten motyw w środku. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna podpóreczka fajnie zestawione kolorki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyszła po odnowieniu :) Super kwiatuszki na niej widzę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna podpórka, kolorki takie żywe i kwiatuszek piękny, świetna przemiana:) [pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa rzecz taka podpórka, ładniutka ozdoba i praktyka w jednym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie przywróciłaś podpórkę do życia ;-) Podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie to wyszło:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Praktyczne, ładne, własnoręcznie zrobione ... same zalety :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł i świetny recykling. Podpórka wyszła świetnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba, jak odświeżyłaś tę podpórkę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lucy nieźle sobie to wymyśliłaś i pięknie zrealizowałaś tą książkową podpórkę .
    Miłej zabawy,pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super podpóreczka :)
    Bardzo ciekawa,oryginalna :)
    Pozdrawiam miło :)***

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo pomysłowa i udana metamorfoza podpórki. Fajne są te kwiatuszki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie ubrałaś podpórkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo, takiego czegoś to jeszcze nie widziałam. Świetna podpórka do książki i jak ładnie jej w tych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie wiedziałam, ze takie "urządzenie" istnieje! :-)
    a i połączenie kolorów wyszło ci bardzo zgrabnie,
    aż się nie spodziewałam

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny praktyczny gadżet, zapraszam na wyzwanie kwiatowe http://kreatywnybazarek.blogspot.com/2015/06/czerwcowe-wyzwanie-kwiatowe.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem przydatna rzecz. No i kolorki wyszły ciekawie. Pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajniutki stojaczek:)

    OdpowiedzUsuń
  22. FAJNIE COŚ ODNOWIĆ STAREGO I ZNÓW MA SIĘ NOWE I ŚLICZNE :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze chciałam mieć stojak pod książkę kuchenną. A Ty masz i to jaki ładny i nie tylko pod książkę się nadaje!:)
    Pozdrawiam Lucy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jednym słowem: recycling zawsze na czasie. Pomysł fajny, wykonanie tudzież :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie wygląda odnowiony stojaczek, ślicznie to zrobiłaś Lycynko.
    Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna praca, pomysłowe!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj, jak fajnie - funkcjonalnie i estetycznie, czyli to, co lubię:) Pozdrawiam, Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny pomysł na podpórkę. Bardzo pięnie wykonczona.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładna i praktyczna podpórka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaki fajny pomysł :) Wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładnie Ci wyszła ta podpórka wielki plus za pomysł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładna podpórka,świetnie to wymyśliłaś :)Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. nie przepadam za żółtym kolorem ale tutaj lekko schowany mi się podoba:)
    fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  34. o jakie to fajne i praktyczne. Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. No i podpórka super się teraz prezentuje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne i praktyczne przy tym :)

    OdpowiedzUsuń
  37. przydatny drobiazg, a po liftingu wiele zyskał:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ciekawie opowiadasz o swojej młodości. Lubię słuchać takie historie. Fajnie wyszła ta podpórka i zdjęcie rewelacyjne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Dla mnie to też były lilie wodne :)
    Bardzo ladnie Ci ta podpórka wyszła, świetnie zestawiłaś kolory. Dziękuję za inspirację - trochę podobnych podpórek mam, teraz będę na nie zupełnie inaczej spoglądać.

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny pomysł i super wykonanie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super, takiej pracy chyba jeszcze nie było! Lubię podpórki do książek i Twoja bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ładnie odnowiłaś tę podpórkę. Wygląda elegancko, szczególnie w tych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie odnowiłaś podpórkę, na zdjęcia idealna.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Pięknie odnowiłaś podpórkę, na zdjęcia idealna.

    OdpowiedzUsuń
  46. super sprawa- bardzo to oryginalne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Przydatna i ładna :) Pięknie odnowiona i taka nietypowa :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.