wtorek, 7 lipca 2015

Cykliczne kolorki--rocznica

Cykliczne kolorki u Danusi  mają już rok ,ja do zabawy dołączyłam trochę później,jak trafiłam na jej blog i brałam juz potem udział w zabawie co miesiąc.W tym miesiącu mamy całkowitą dowolność ,możemy korzystać z całorocznej palety kolorystycznej.W lipcu myślałam,że sobie odpuszczę,w piątek lecę do córki do Nowego Jorku i mam trochę różnych prac do wykonania i trochę brak mi czasu,poza tym nie miałam żadnego pomysłu co zrobić,ale z drugiej strony opuścić rocznicowe wyzwanie,też mi nie pasowało.Pomysł przyszedł nieoczekiwanie,kupiłam buty w których były papierowe prawidła i postanowiłam,że zrobię tym razem "łapacza kurzu",a co raz może być.Wykorzystałam technikę steampunk,która mnie ostatnio bardzo pociąga,użyłam dużo mediów,kolor miał być czerwony,ale wyszedł różowy i oto moje dzieło





A Danusi życzę żeby jej się chciało chcieć,bo mobilizuje nas wszystkie i bardzo dziękuję za zorganizowanie fajnej zabawy i za każde dobre słowo,które do nas kieruje

Życzę wszystkim wspaniałych wakacji,ja mam 3 tygodnie przerwy raczej w tym czasie nie będę nic robiła,ale na pewno będę zaglądała i odwiedzała Was na blogach,pozdrawiam

41 komentarzy:

  1. Łapacz kurzu, a to dobre. Takie prawidła w butach, gdzie żeś Ty kobito to upolowała.
    Wspaniałe wyszły te " niby buty", a i pajęczynę już zdążyły upolować.
    Miłego odpoczynku za Oceanem i wracaj do nas w jednym kawałku.)
    Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowa praca, takie "antybuty". Miłego pobytu w "Hameryce" Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie Ci te prawidła wyszły , A już te detale w postaci zamków i pajęczyny są super. Fajny miałas pomysł, i pieknie go zrealizowałas.
    Życzę szczęśliwego lotu i miłego pobytu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucy złociutka moja pięknie urządiłaś te prawidełka,bo teraz to one zrobiły się prawie królewskie.Fajne te wszystkie detale,a już pajęczyna najbardziej mi się spodobała.Sama ją zrobiłaś,czy jakiś gotowiec?
    A na koniec życzę szczęśliwego lotu i powrotu,będziemy na Ciebie czekać ,a ja jak zawsze z otwartymi ramionami i otwartym blogiem.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pajęczyna gotowiec,ale sama ją malowałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapitalny pomysł i świetne wykonanie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja! Trzeba mieć fantastyczną wyobraźnię aby coś tak pięknego zmajstrować! Technika mi obca, ale bardzo mi się podoba.
    I wiesz, tak sobie pomyślałam, że takie buty byłyby niezłą dekoracją w sklepie :-)
    Serdecznie pozdrawiam i życzę udanego pobytu in NY:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo oryginalna praca. Świetne są te kwiatuszki na noskach i pajęczynka. Miłego wypoczynku życzę!

    OdpowiedzUsuń
  9. No jak dla mnie to niesamowicie oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa technika, fajnie wyszły te buciki. Udanego odpoczynku za oceanem:) pozdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Suuuper , fajna praca ... ciekawa i pięknie wykonana . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak na łapacza kurzu, to wyszło obłędnie :) Piękna ozdoba i niesamowita praca :) Tyle dopracowanych detali i ozdóbek, cudo :) Pozdrawiam i życzę udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne, bogate w detale ozdobienie .
    Miłego lotu i pobytu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo oryginalny pomysł, śliczne prawidła. Pozdrawiam i miłego pobytu
    w Stanach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysł przeoryginalny, takiego "cuś" jeszcze nigdzie nie widziałam, ale jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł. Dzieki Danusi naoglądam sie rózności:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja to nazywam "durnostojki", ale łapacz snów podoba mi się bardziej, świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. He he, fajny ten łapacz kurzy, wyglądają jak śliczne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczne i nietuzinkowe! jestem zachwycona pomysłem i wykonaniem.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. a już miałam zapytać skąd masz prawidła...wyglądają bardzo... drewniano :-)
    ale nawet takie trochę oszukane tez świetnie się prezentują, w zupełnie obcej jak dla mnie technice, którą z przyjemnością podpatruję :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tej techniki absolutnie nie znam, ale całość wygląda niesamowicie. Ozdoby na bucikach są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Łap[acz kurzu - super pomysł i wykonanie :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  23. To "coś" wygląda bardzo oryginalnie ;) Ciekawy pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  24. Praca niesamowita!Pomysły to Ty masz, Lucynko! A będą jakieś zdjęcia z hameryki? Baw się dobrze, wypoczywaj i wracaj do nas! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale super te prawidła, na to bym nie wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczna praca! Swietny nietuzinkowy pomysł, bardzo mi się podoba. Na Pintereście dużo oglądałam prac z tej dziedziny, są super tak jak i Twoja:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. I efekt z czegoś takiego niczego można by rzec, rewelacyjny :-))))

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna pomysłowa praca :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale fajny pomysł wyszło świetnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. O, matko! Co za pomysł! Po prostu mnie zatkało! Prawidła wyglądają rewelacyjnie, świetnie je ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo pomysłowy, świetnie wykonany recykling! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny pomysł i fajnie wyszedł łapacz ;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. ta technika jest mi zupełnie obca ale miło popatrzeć i popodziwiać takie piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna dekoracja, technika o jakiej nie słyszałam.
    Pozdrawiam i dzięki za inspirację:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Fantastyczna praca,bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.