poniedziałek, 6 lipca 2015

To,co serce cieszy

Ostatnio mam dość zakręcony czas,więc dopiero dziś znalazłam chwilkę,żeby się pochwalić,tym co serce cieszy,a więc prezentem,niespodziewanym podarkiem.W ubiegłym tygodniu od Lidki,czyli naszej Czarnej Damy ,dostałam niespodziewaną przesyłkę,a w niej notes,który podziwiałam już u niej na blogu,a teraz jest mój.W rzeczywistości jest jeszcze ładniejszy niż na zdjęciach,pięknie,starannie wykończony,w kolorach które lubię,z zakładeczką i miłym słowem,niespodzianka całkowita,bezinteresowny podarek,który cieszy serce,Lidka jeszcze raz bardzo,bardzo Ci dziękuję
 a oto mój notes

prawda jaki ładny?

3 komentarze:

  1. Łucjo kochana, jeżeli Tobie się podoba i wywołał uśmiech na Twojej twarzy, to dla mnie jest najlepsze podziękowanie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne ,że na tym świecie są tak wspaniali ludzie pełni bezinteresownej dobroci

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.